رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور مازندران:

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور مازندران:

ورزش در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی نیازمند توجه ویژه است

 

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور استان مازندران گفت: موفقیت در ورزش‌های حرفه‌ای نیازمند توجه به ورزش‌های همگانی در سطح دانشگاه‌ها است.

حسین ذبیحی در حاشیه مسابقات انتخابی چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور استان مازندران در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: بیشتر اعتبارات ورزشی برای سکوی قهرمانی هزینه می‌شود اما ورزش همگانی نیز باید تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه مازندران قطب ورزشی کشور محسوب می‌شود، افزود: ورزش در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی نیز نیازمند توجه ویژه است.
ذبیحی به المپیاد ورزشی دانشگاه پیام‌نور اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای ورزش همگانی، المپیاد‌ ورزشی دانشگاه را پیش بینی کردیم که خود به ‌خود این ضعف‌ها را کاهش می‌دهد و در چند سال متوالی مازندران قهرمان این المپیادها شده است.
وی با بیان اینکه مدیریت ورزش کشور یک مدیریت متمرکز است که اغلب منتظر برنامه‌ریزی‌های کلان قرار گرفته، اضافه کرد: در دانشگاه‌ها قرار است که اعتبارات ورزشی به جای هزینه در کارهای عمرانی تنها در ورزش هزینه شود.
این مسئول سرانه ورزشی هر دانشجوی دانشگاه پیام‌نور را 5 هزار و 500 تومان ذکر کرد و گفت: مازندران در حال حاضر 55 هزار دانشجو دارد و تأمین این سرانه بالغ بر 300 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که تنها برای ورزش هزینه می‌شود.
ذبیحی گفت: دانشگاه پیام‌نور مازندران در زمینه کشتی و جودو در سطح دانشگاه‌ها قطب ورزشی و در ورزش‌های رزمی هم تاکنون خوب درخشیده است.
وی تصریح کرد: در ورزش‌های گروهی هنوز ضعیف هستیم که نیازمند تلاش بیشتر است.
در مسابقات انتخابی تکواندو دانشگاه‌های پیام‌نور استان مازندران که جمعه شب به میزبانی رامسر در سالن تختی این شهرستان برگزار شد، 20 تکواندوکار در هشت وزن به مصاف هم رفتند.
نفرات انتخابی این مسابقات پس از شرکت در یک دوره اردوی تدارکاتی در شهرستان رامسر خود را برای چهارمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور که از 31 مرداد تا 10 شهریور امسال در مشهد برگزار می‌شود، آماده خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد