رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین همایش منطقه‌ای پایش سلامت در رامسر آغاز شد

نخستین همایش منطقه‌ای پایش سلامت در رامسر آغاز شد

 

خبرگزاری فارس: نخستین همایش منطقه‌ای پایش سلامت و چهارمین همایش آموزشی طرح پایش سلامت در رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر این همایش از صبح امروز به مدت دو روز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در تالار هتل قدیم رامسر برگزار می‌شود و پزشکان و ناظران مختلف در آن حضور دارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در ارتباط با این همایش در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: پایش سلامت برنامه جدیدی است که استان مازندران جزو نخستین سازمان‌هایی است که آن را آغاز کرد و سعی دارد نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی خانواده‌های ایثارگران و جانبازان را رفع کند.
حمید علی صمیمی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به دنبال آن است که حقوق و حدود منطقی این افراد را که در قانون مشخص شده است، تحقق بخشد.
وی ادامه داد: ارتباط ما ارتباطی دو سویه است و ما منتظر نمی‌نشینیم تا مردم به سراغ ما بیایند بلکه خود به سراغ آنها می‌رویم.
صمیمی افزود: در این زمینه در سال‌ جاری حدود 95 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال دستگاه‌ها 25 درصد ویژه خانواده شهدا و پنج درصد ویژه ایثارگران است، افزود: در سال گذشته 210 نفر اشتغالزایی در این ارتباط صورت گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد