رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس انجمن کتابخانه‌های رامسر:

 

 

رئیس انجمن کتابخانه‌های رامسر:

سالانه 500 هزار تومان هزینه صحافی کتاب‌های فرسوده می‌شود

 

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن کتابخانه‌های رامسر گفت: کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های رامسر قدیمی بوده و نیاز به مرمت و صحافی دارند که سالانه بیش از 500 هزار تومان هزینه صحافی آنها می‌شود.

صفر ستوده در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: سه کتابخانه در این شهرستان وجود دارد و یک کتابخانه دیگر در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آن 90 درصد است و در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: حدود 38 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های این شهرستان وجود دارد که این میزان نسبت به افزایش دانشگاه‌ها و دانشجویان آن جوابگو نیست.
ستوده سطح کتابخانه‌های این شهرستان را از لحاظ داشتن کتاب‌های دانشگاهی و فنی ضعیف اعلام کرد.
وی نسبت مراجعه‌کنندگان دریافت کتاب را در رامسر با توجه به جمعیت آن مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برابر آمار موجود با مراجعه بیش از 67 هزار نفر رتبه اول در استان از آن رامسر است.
ستوده افزود: با توجه به اینکه رامسر سه سال متوالی رتبه اول را در بین پذیرفته شدگان کنکور در استان کسب می‌کند، باید نسبت به غنی کردن مجموعه کتابخانه‌ها و فعال سازی کتابخانه‌های مدارس و روستاها اقدامات اساسی انجام شود.
رئیس انجمن کتابخانه‌های رامسر ادامه داد: با توجه خاص فرماندار رامسر، انجمن کتابخانه شهر رامسر فعال شد و در آینده نزدیک انجمن کتابخانه‌های روستا را نیز فعال می‌کنیم.
وی در پایان از شناسایی مناطق جدید برای احداث کتابخانه در رامسر خبر داد و گفت: سه منطقه برای احداث کتابخانه شناسایی شده که تا پایان سال جاری اقدام به فعال سازی آنها می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد