رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طرح جامع و نقشه تفضیلی اردوگاه کشوری میرزاکوچک خان رامسر تهیه شد

 

طرح جامع و نقشه تفضیلی اردوگاه کشوری میرزاکوچک خان رامسر تهیه شد
 
 
 
تهران-خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا): رییس اردوگاه کشوری میرزاکوچک خان رامسر با بیان این که طرح جامع و نقشه تفضیلی این اردوگاه تهیه شده است، گفت: برای اجرای طرح جامع اردوگاه میرزاکوچک خان 100 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.
"هادی معلمی" روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : باهدف بهره مندی لازم از جایگاه ممتاز اردوگاه و ارتقای موقعیت اکوتوریستی، طرح جامع و نقشه تفضیلی و نقشه برداری این اردوگاه انجام گرفت.
وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای کشوری، این اردوگاه باید از حالت فصلی به استفاده بهینه سالانه تغییر کند و نگاه صرف تفریحی به فرصتی برای یاددهی فنون، هنرها واصول ارزشمند تربیتی در سایه تعالیم دینی تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب پس از احیای معاونت پرورشی و توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی برای اجرایی نمودن اهداف تربیتی و ورزشی، به خواسته ها و نیازهای دانش آموزان نیز توجه شده است.
"مصطفی جنت فریدونی" مسوول پذیرش این اردوگاه نیز به ایرنا گفت : سال گذشته 71 هزار و 453 نفر در این اردوگاه پذیرش شدند که 90 درصد آنان دانش آموزان بودند.
اردوگاه شهید میرزا کوچک خان رامسر در زمین به مساحت 48 هکتار دارای 117 سکوی چادری و 20 واحد خوابگاهی، جزو چهار اردوگاه بزرگ کشور است که در سال 1344 تاسیس شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد