رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

 

سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

شهرستان بابل بیشترین اعتبار ویژه خشکسالی را دریافت کرد

 

خبرگزاری فارس: سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: شهرستان بابل بیشترین اعتبار ویژه خشکسالی مازندران را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، با عنایت به سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی به مازندران و شرکت در جلسه ستاد مقابله با خشکسالی استان مازندران که با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استانداری مازندران برگزار شد، 10 میلیارد و 300 میلیون تومان برای مقابله با خشکسالی استان مازندران از سوی وزارت جهاد کشاورزی اختصاص یافت که در مرحله اول، حدود 4 میلیارد تومان از مجموع این اعتبار جذب و بین شهرستان‌های مختلف استان توزیع شد.
سازمان جهاد کشاورزی مازندران در راستای تولید با محوریت برنج و به زیر کشت بردن اراضی رها شده با توجه به نظرات کارشناسی، مبلغ 705 میلیون تومان اعتبار را طی دو مرحله برای مقابله با خشکسالی و حفر و تجهیز چاه‌های عمومی و ایستگاه پمپاژ به شهرستان بابل اختصاص داده است که میزان اعتبار بالاترین میزان اعتباری است که به یک شهرستان اختصاص یافته است در صورتی که سهم اعتبار اکثر شهرستان‌ها مانند شهرستان‌های ساری مبلغ 390 میلیون تومان، آمل 510 میلیون تومان و در سه مرحله به آنان بوده است.
سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره اعتبارات ویژه شهرک دامپروری نیز اعلام کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت برای ایجاد و توسعه شهرک‌های دامپروری و گلخانه‌ای، مبالغ اعتبار مصوب این طرح در دو مرحله مطالعات و عملیات اجرایی به شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد.
شهرستان‌های مانند سوادکوه، ساری، رامسر و نوشهر که طرح مطالعاتی آنان به اتمام رسیده، اعتبار عملیات اجرایی طرح نیز به آنان اختصاص یافته است.
جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد: شهرستان‌های مثل بابل، نور، آمل و گلوگاه که در مرحله مطالعاتی کار قرار دارند به طور مساوی مبلغ 25 میلیون تومان اختصاص داده شد که پس از اتمام این مرحله اعتبار عملیات اجرایی اختصاص داده می‌شود.
امام جمعه شهرستان بابل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بابل در سخنانی از نحوه توزیع اعتبارات ویژه خشکسالی از سازمان جهاد کشاورزی مازندران انتقاد کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد