رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس اداره تبلیغات‌ اسلامی رامسر:

 

رئیس اداره تبلیغات‌ اسلامی رامسر:


اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند حضور فعال روحانیون است

 

 

گروه سیاسی و اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر با اشاره به جمعیت 78 هزار نفری این شهرستان، اجرای برنامه‌های فرهنگی را نیازمند حضور فعال روحانیون دانست.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، به‌نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام «اسماعیل رمضانی»، رئیس اداره تبلیغات‌ اسلامی رامسر، تعداد روحانیان فعال در این شهرستان 78 هزار نفری را چهل نفر اعلام کرد و گفت: متأسفانه برای برگزاری نماز جماعت در برخی مساجد و برخی مراکز دیگر با کمبود روحانی مواجه هستیم.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار روحانیان در تبلیغ امور دینی میان اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: شهرستان رامسر به دلیل آب و هوای مناسب، سالانه پذیرای مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است که این مسأله فعالیت‌های بیشتر تبلیغی و دینی در این شهر را می‌طلبد.

رئیس اداره تبلیغات‌ اسلامی رامسر با بیان این که در ایام تعطیلات، افراد زیادی با فرهنگ‌های متفاوت برای تفریح به این شهرستان سفر می‌کنند، تصریح کرد: بسیاری از برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در این شهر به دلیل ورود فرهنگ‌های مختلف از بین می‌رود.

حجت‌الاسلام رمضانی با متفاوت خواندن مسافرانی که به مناطق زیارتی سفر می‌کنند، نسبت به گردشگران و افراد توریست اذعان کرد: برخی هجمه‌های فرهنگی در شهر رامسر به دلیل حضور گردشگران داخلی و خارجی بیشتر می‌شود.

وی با تأکید بر این که دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باید با برخی فعالیت‌های سازنده از برخی فرهنگ‌های غلط به دلیل حضور گردشگران جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: تحقق برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در این شهر نیازمند افزایش اعتبارات فرهنگی است.

رئیس اداره تبلیغات‌ اسلامی رامسر برگزاری کلاس‌های مصباح‌الهدی، هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت را از جمله فعالیت‌های تابستانه این اداره عنوان کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
تک خبر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:10 http://www.tak-khabar.blogfa.com/

سلام خسته نباشید رامسر نیوز
خوشحال شدم به وبلاگم سر زدید
باز هم منتظر شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد