رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اخبار رامسر- به نقل از : تک خبر

 

اخبار رامسر

به نقل از : تک خبر

 

طی گفتگویی که با داوود یوسفی نماینده سبک کیوکوشین کاراته ایچی ایگی مازندران بعد از مسابقات در رامسر داشتیم اظهار کردند: مسابقات در شهر کرمان برگزار گردید و تیم بزرگسالان توانست این دوره از مسابقات را بین 17 استان کسب کند

وی در ادامه بیان کردند: با سه مدال طلاء با وزن 60- و 80- و 90+ که همزمان در این رده، مسابقات بانوان هم در یک سالن مجزا برگزار گردید و تیم رامسر با 7 بازیکن در حضور 12 استان توانست مقام سوم مسابقات را کسب کند

وی در ادامه افزودند: هر چند نادآوری بود این تیم می توانست مقام دوم کشور را هم کسب کند و با برگزاری مسابقات مدال برنز را کسب کرد.

وی بیان کردند: سرمربی تیم، خانم علی مرادی بود و خانم قلیزاده به عنوان ستاره بازیها شناخته شد و ابراهیم مجرد شهریور 60-، موسی باقری 80- و امین ادیبی 90+ سه طلاء و خانم نسیم مرادی، فاطمه قلیزاده و لعیا فلکی مقدم مقام سوم را کسب کردند و از تیمهای که در مسابقه شرکت داشتند تیم مازندران مقام سوم را کسب کرد.

وی در پایان اظهار کردند: حرف اول و آخر من حمایت مسئولین از ورزشکاران است.

 


 
 
 

در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به منظور تحقق عدالت اجتماعی و طرح تحولات اقتصادی توسط ریاست محترم جمهور و همچنین به منظور هدفمند کردن توزیع یارانه ها، طرح ملی جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از تاریخ 12/5/87 لغایت 12/6/87 به مدت یک ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد. لذا مقتضی است مراتب را از طریق تریبون نماز جمعه به اطلاع شهروندان و نمازگزاران رسانده تا در اجرای طرح همکاری لازم را مبذول دارند. ضمناً اعلام فرمائید فرمهای اطلاعات خانوار در دفاتر خدمات پستی شهری روستایی و ایستگاه های طرح تصویر بپیوست موجود می باشد که شهروندان گرامی می توانند با مراجعه به دفاتر پستی نسبت به تهیه فرم اقدام و پس از تکمیل به ایستگاههای طرح جمع آوری اطلاعات برابر جدول زمانبندی به شرح ذیل تحویل فرمائید.

تاریخ مراجعه                              تعداد اعضای خانوار

12/5/ لغایت 16/5/87                 1 تا 3 نفر

17/5/ لغایت 21/5/87                 4 نفر

22/5 لغایت 26/5/87                 5 نفر

27/5 لغایت 31/5/87                 6 نفر

1/6/ لغایت 5/6/87                     7 نفر و بیشتر

6/6/ لغایت 10/6/87                   سایر

 
 
 
 

اولین جشنواره تابستانی تفریحی توریستی توسکا همزمان با میلاد امام علی (ع) با حضور مسئولین شهرستان و با هنرمندی هنرمندان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منوچهر آذری ـ محمود بهرامی ـ اصغر حیدری ـ اشکان اشتیاق ـ محمد امیری مهر و عباس شیر خدا و با مجری گری مهدی فاروقی در پروژه تفریحی توریستی توسکا که یکی از زیباترین مجتمع تفریحی توریستی شمال کشور است با حضور بیش از سه هزار نفر از گردشگران سراسر کشور و شهروندان رامسر برگزار گردید.

شرکت عمران خزر پاسارگاد به مدیریت مهندس امید نوری سرمایه گذار بخش خصوصی گفت: در کنار خدمات توریستی، ورزشهای دریایی، پیست موتورسواری، والیبال و فوتبال ساحلی برنامه ریزی شده است. این مجتمع که در انتهای یکی از زیباترین بلوارهای ایران، بلوار معلم قرار دارد مجهز به سالنی به ظرفیت 4 هزار نفر می باشد.

وی گفت: اهداف ما جذب توریست، رشد صنعت گردشگری که از دغدغه های جدی دولت نهم است و رفع معضل بیکاری است.

مهندس امید نوری گفت: این مجتمع ظرفیت پذیرایی اردوهای ملی والیبال و فوتبال ساحلی و همایش های گردشگری حتی در سطح بین المللی را دارد.

وی اظهار داشت: رامسر شهری با قابلیت های فراوان اکوتوریستی است اما باید زیرساختارهای آن آماده سازی تا مدت اقامت گردشگران افزایش یابد.

 
 

شرکت عمران خزر پاسارگاد به مدیریت امید نوری یک دوره مسابقات دوچرخه سواری و دو میدانی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار کرد.

مسابقات دوچرخه سواری از انتهای کمربندی میدان شهید رجایی شروع و خط پایان در پروژه تفریحی توریستی توسکا و مسابقات دو میدانی از مصلی امام خمینی ابتدای بلوار معلم شروع و خط پایان در پروژه تفریحی توریستی توسکا رامسر بوده است.

داور مسابقات دوچرخه سواری و دو میدانی آقای سید حسن طالبی و احمد بهزادی با همکاری اداره تربیت بدنی شهرستان رامسر و هیئت دومیدانی و هیئت دوچرخه سواری برگزار شد. و در ادامه برنامه شرکت عمران خزر پاسارگاد از نفر اول تا ششم هر رده سنی ربع سکه بهار آزادی اهدا کرد.

نفرات برتر مسابقات دو میدانی نوجوانان

1. عادل امیدی

2. معین کرد باقری

3. یاسین کلاری

4. سینا امین جعفری

5. سید امیر طالبی

6. امیر حسین کوزه گر

دو میدانی جوانان

1. عارف امیدی

2. بهادر رضایی

3. مهدی پورمنصوری

4. نوید پوردهی

5. علی رضا داور نیا

6. سعید رادمرد

دوچرخه سواری نوجوانان

1. ایرج امیر ارشدی

2. علی رضا شعبانی

3. سید کمیل میرفضلی

4. شایان روجایی

5. رامین فیلی

6. امیر حسین زرگریان

دوچرخه سواری جوانان

1. وحید دانشیار

2. محمد بابایی

3. محمد امیر علیان

4. رضا بهزادی

5. رضا مقصودی

6. حسن مهدی پور

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و هفتم تیر 1387ساعت 20:10  توسط تک خبر  |  نظر بدهید

در اواخر سال 86 استاد مهدی غلامحسینی بعنوان مسئول سبک وودانگ و وشو استان مازندران معرفی گردید.

این سبک در کشور زیر نظر فدراسیون و وشو فعالیت می کند. در سال 87 وودانگ و وشو استان دارای برنامه های متنوعی است که برای هنرجویان و مربیان در دو بخش تالو و سن شو در نظر گرفته است.

وودانگ و وشو استان مازندران برای تکمیل کادر فنی و نمایندگی در شهرستانهای استان مازندران به عضو و نماینده فعال می پذیرد.                           غلامحسینی 09119932610

 
 

پروژه تفریحی توریستی توسکا در تاریخ 25 تیر ماه همزمان با میلاد باسعادت امیر المؤمنین  علی بن ابی طالب با هدف جذب توریست و رونق صنعت گردشگری و با برگزاری مسابقات دو میدانی و دوچرخه سواری در دو رده سنی همراه با جنگ شادی شبانه با حضور هنرمندان صدا و سیما با مدیریت مهندس امید نوری شروع به کار می کند.

 

 

 
 

بعد از اتمام جلسه فوق العاده پیگیری مصوبات سفر هیئت محترم دولت به ریاست استاندار محترم جناب مهندس کریمی در شهرستان رامسر بازدیدی از پروژه تله کابین - گلکده عبدالکریمی - پل صفارود و دیدار با خانواده های شهدا داشتند

 

بازدید از پروژه تله کابین

بازدید از گلکده عبدالکریمی

 

 

بازدید از پروژه پل صفاورد

 

 

دیدار با خانواده شهیدان پروانه

 

 

 دیدار با خانواده شهید عباس مفرد

 

 

 

3 تن از اعضای شورای اسلامی شهر رامسر با ارسال نامه ای به اسماعیل گوهررستمی رئیس شورای شهر، مهندس محسن قربانی شهردار این شهر را استیضاح نمودند.

در نامه ای که علیرضا رضی کاظمی ـ دکتر محمد طاهر چاووش ثانی ـ سید کمال سیدی اعضای شورای شهر در سیزدهم خرداد سال جاری به ریاست شورا نوشته آمده است از زمان انتخاب آقای مهندس قربانی به عنوان شهردار رامسر قریب به ده ماه می گذرد و در طی این مدت علی رغم بروز ضعف های آشکار مدیریتی سعی بر آن شد که در فضایی مبتنی بر تعامل و همدلی در راستای توسعه و عمران شهرمان با حمایت های بی دریغ کمک حال ایشان باشیم در این میان نیک می پنداشتیم در فرصتی کوتاه نمی توان تحلیل و ارزیابی درستی از عملکرد شهردار محترم داشت اما اینک با گذشت ده ماه به نظر نمی رسد مدت مذکور فرصت کمی برای انجام این امر باشد نظر به شرایط موجود و فقدان چشم انداز امیدوار کننده و عدم توجه بایسته و شایسته شهردار محترم به تذکرات مکرر و پی در پی برخی از اعضای شورا جهت اصلاح امور که در جلسات رسمی و غیررسمی به ایشان ابلاغ گردید.

اینک به استناد ماده 73 قانون شوراها و بر حسب وظیفه قانونی و شرعی در جهت تامین مصالح عمومی مقتضی است مقرر فرمائید موضوع طرح سوال رسمی به شهردار محترم ابلاغ تا به موجب همین قانون و در مدت مقرر در جلسه شورا پاسخگوی چرای موارد ذیل باشد.

1. نابسامانی در اعمال مدیریت داخلی

2. عدم تغییر و اصلاح ساختار اداری شهرداری

3. فقدان برنامه ریزی راهبردی

4. روزمرگی در مدیریت شهری

5. چندگانگی در تصمیمات و بی دقتی در نحوه مکاتبات

6. فقدان نظارت عالیه بر امور اداری و عمرانی و امور جاری شهر

7. عدم برآورد صحیح از هزینه های پروژه های عمرانی

8. عدم اتخاذ سیاست های درست در کاهش هزینه های جاری و افزایش هزینه های عمرانی

9. عدم تلاش در جلوگیری از هزینه های سرباری پروژه های عمرانی

10. فقدان کارشناس در انجام امور عمرانی

11. عدم ارائه گزارش کارشناس مستمر از وضعیت پروژه های عمرانی در دست اجرا

12. عدم تلاش جدی در تامین اعتبار لازم برای پروژه های کد دار

13. عدم توجه یکسان به نقطه نظرات اعضای شورا

14. اجازه فعالیت مستقیم در امور اجرای شهرداری و پروژه های عمرانی توسط برخی از اعضای شورا

15. بی توجهی در اجرای برخی از مصوبات شورا

16. کم توجهی به طرح تکریم ارباب رجوع و کارکنان شهرداری

17. عدم سکونت در محل خدمت

18. غیبت مکرر در روزهای دوشنبه هر هفته

دکتر طاهر چاووش ثانی سخنگوی شورای شهر رامسر با بیان مطالب فوق اعلام داشت شهردار رامسر در جلسه به پاسخ به سئوالات حاضر شده ولی پاسخ های ایشان به سئوالات از سوی سه نفر اعضای شورا قانع کننده تشخیص داده نشده و در روز شانزدهم تیر ماه هزارو سیصد و هشتادو شش، در یکصد و هفدهمین جلسه شورای شهر رامسر رای گیری به عمل آمد و شهردار رامسر با سه رای منفی و دو رای مثبت آقایان اسماعیل گوهر رستمی ـ علی امینی شاد ـ ابقاء شد که این امر موجب استعفاء سید کمال سیدی مسئول روابط عمومی شورای شهر رامسر از شورای سوم شد. سید کمال سیدی در استعفاء نامه ی خود آورده ضمن عذرخواهی از مردم نجیب رامسر بدین وسیله و علی رغم میل باطنی مراتب استعفاء خود را از شورای شهر رامسر به دلیل نبود ارائه جمعی جهت اصلاح وضعیت حاکم بر مجموعه ی مدیریت شهری و فقدان فرصت عادلانه و شرایط لازم جهت خدمت صادقانه برای تحقق خواسته های حداقلی مردم اعلام می دارد جزئیات این امر در صورت مصلحت به اطلاع مردم نجیب رامسر خواهد رسید سید کمال سیدی در انتخابات دور دوم شورای شهر با کسب 2195 رای به عنوان عضو علی البدل در دوره سوم با به دست آوردن 4789 رای عنوان سوم انتخابات را کسب کرده و در اسفند ماه گذشته با انتشار بیانه ای بین مردم رامسر پاره ای از مشکلات شورا و شهرداری را انعکاس داد لازم به توضیح است انتخاب شهردار با سه رای و برای برکناری شهردار چهار رای اعضای شورا نیاز است به گفته مطلعین دو ماه قبل از شروع کار شورای سوم فراخوان انتخاب شهردار رامسر در رسانه های گروهی کشور انعکاس یافته و بیش از پنجاه نفر از سراسر کشور کاندیدای شهرداری رامسر شدند و حاج رحمان انصاری، مجید پروانه، نصرت کوزه گر و زاوش حشمتی از نفرات برتر فراخوان شورای شهر رامسر بودند که بنا به مصلحت شورای شهر رامسر مهندس محسن قربانی که از اهالی قائم شهر می باشد انتخاب شد و از جانشینان احتمالی شهردار رامسر رحمان انصاری شهردار اسبق شهرهای رامسر، انزلی، قم و قزوین و حاج نصرت کوزه گر عضو عالی رتبه سازمان بنادر کشتیرانی، مجید پروانه شهردار اسبق رودبار، زاوش حشمتی عضو علی البدل شورای سوم رامسر و قنبرزاده شهردار اسبق چابکسر نامبرده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد