رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران در رامسر:طرح آبرسانی به شهرهای غرب مازندران

 

 استاندار مازندران در رامسر:

 

طرح آبرسانی به شهرهای غرب مازندران تسریع شود

 

 

خبرگزاری ایسکانیوز: استاندار مازندران در جریان بازدید از طرح آبرسانی به شهرهای رامسر ، کتالم و سادات شهر گفت : بیش از نیمی از این طرح انجام شده و با تأمین اعتبارات لازم تا پایان سال طرح به بهره برداری می رسد.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" سید محمد کریمی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت این طرح تأکید کرد: برای اجرای بهینه خط انتقال آب نیاز به اجرای تصفیه خانه است که هر چه سریعتر باید اجرا شود .
وی در ادامه ضمن بازدید از بخشهای مختلف سد میجران بر استفاده بهینه از آب سد جهت تامین نیاز مردم منطقه در بخش کشاورزی ، شرب و صنعت تاکید نمود.
در این بازدید مهندس عزیزا... واحد مدیر عامل آب منطقه ای مازندران طی گزارشی از طرحهای مصوبات سفر هیأت دولت به استان در بخش آب در خصوص طرح آبرسانی به شهرهای رامسر ، سادات شهر و کتالم گفت: بر اساس مطالعات انجام شده نیاز شرب شهرهای مذکور در افق 1405 حدود 16 میلیون متر مکعب است که 7 میلیون متر مکعب آن از طریق سد میجران و مابقی از آب زیر زمینی تامین می شود.
واحد افزود : تاکنون 59 درصد از عملیات اجرایی این طرح با صرف هزینه 49413 میلیون ریال انجام شده و در سالجاری نیز اعتبار این طرح 45000 میلیون ریال می باشد که امیدواریم با اختصاص اعتبار مورد نیاز آن هر چه سریعتر این طرح به بهره برداری برسد./

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد