رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار جدید مازندران در رامسر

 

استاندار جدید مازندران در رامسر

 

سید محمد کریمی گفت: برای داشتن استانی آباد و توسعه یافته باید همه دست به دست هم دهیم و همکاری جانبه در این زمینه نیاز است.

استاندار جدید مازندران ظهر سه شنبه در ادامه سفر به رامسر در جلسه پیگیری مصوبات سفر دولت به این شهرستان افزود: برای اینکه وظیفه خود را به درستی انجام دهیم باید وفاق و همدلی بین مسئولان استان فراهم شود.

وی اظهار داشت: به رغم تلاش های فراوان صورت گرفته در استان، کارهای بسیار دیگری در مازندران موجود است که باید هر چه سریعتر به اتمام برسد.

وی خاطر نشان کرد: با تقویت روحیه اعتماد به نفس در بین مدیران استان می توانیم توسعه همه جانبه را در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری داشته باشیم و مقام اول را در همه بخش های توسعه ای در سطح کشور ایفاء کنیم.

به گفته کریمی، مازندران باید خود را برای سفر دوم ریاست جمهوری به استان آماده کند از این رو ارزیابی کارشناسی از مصوبات سفر نیاز ضروری است.

استاندار مازندران اضافه کرد: برای تحقق برنامه های از پیش تعیین شده مدیریت ارشد استان،همیار و کمک کار مدیران دستگاههای اجرایی است.

سهم شهرستان رامسر از نخستین سفر استانی دولت 38 مصوبه کوچک و بزرگ در امورات زیربنایی، عمرانی و توسعه ای بوده است.

استاندار مازندران در بدو ورود به رامسر با حضور در گلزار شهدای بهشت زینبیه رامسر ضمن ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان در جریان برنامه مطالعانی ساماندهی قبور شهدا قرار گرفت.

سید محمد کریمی در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در ساماندهی گلزار شهدای رامسر گفت: طرح مسقف کردن قبور شهدای بهشت زینبیه پس از بررسی و کار کارشناسی توسط بنیاد شهید به مرحله اجرا در خواهد آمد.

دیدار و ملاقات چهره به چهره با مردم شهرستان رامسر از دیگر برنامه های سفر یکروزه کریمی به رامسر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد