رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان شد

 

فرماندار رامسر خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان شد
 
 
 
تهران-خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا): فرماندار رامسر خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی دراین شهرستان شد وگفت : سرمایه گذاری در این شهرستان غرب مازندران جواب می دهد زیرااین منطقه نمونه گردشگری کشور، استعداد جذب سرمایه گذاری را دارد.
"علی باباخانی" روز یکشنبه در گفت و گو باخبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دولت نهم نگاه ویژه ای به موضوع گردشگری در این شهرستان دارد و معرفی رامسر به عنوان شهرستان نمونه گردشگری بیانگر نگاه عالی دولت به این منطقه است.
وی اظهار داشت: در مصوبات هیات دولت، کل مسیر جواهرده رامسر به عنوان منطقه ویژه گردشگری در نظر گرفته شد و از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت به عمل می آید.
وی خاطرنشان کرد: در منطقه ییلاقی و زیبای جواهرده در هفت ماه از سال بیش از 10 هزار گردشگر تردد دارند و ساخت هتل واماکن اقامتی و زیرساختهای گردشگری زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری است.
فرماندار رامسر ادامه داد: همچنین در مصوبات هیات دولت در مازندران ، مناطق جنگلی دالخانی به عنوان گردشگاه بین المللی معرفی شد که در این حوزه به دنبال جذب سرمایه گذاران با طرحهای عالی گردشگری هستیم.
باباخانی یادآور شد: فرودگاه رامسر به بخش خصوصی واگذار شد و سرمایه- گذار آن برنامه های بسیار خوبی دارد.
به گفته او جاده دریایی رامسر برای اولین بار که هزار و 600 متر ازدریا به سمت ساحل فاصله دارد ، در این زمینه فرصت سرمایه گذاری وجود دارد و یک شهرک بالای 100 هکتار نیز احداث خواهد شد.
فرماندار رامسر یادآور شد: بهره برداری از تله کابین زیبای رامسر، ساخت هتل های بزرگ از جمله هتل هفت ستاره که توسط بخش خصوصی در حال اجرا است ، نویدبخش آینده روشن برای شهرستان گردشگری رامسر است.
شهرستان 78 هزار رامسر در غرب مازندران واقع شده است و سالانه پذیرای میلیونها مسافر و گردشگر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد