رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری افتتاحیه طرح دینی هسته‌های فرهنگی جوان در رامسر

 

برگزاری افتتاحیه طرح دینی هسته‌های فرهنگی جوان در رامسر

 

 

گروه خبرنگاران افتخاری / سهیل حاجی پور: افتتاحیه طرح دینی هسته‌های فرهنگی جوان با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسؤلان شهرستانی رامسر در این شهرستان برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) در رامسر، در این افتتاحیه حجت‌الاسلام «رمضانی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر مطالبی درباره چگونگی برگزاری طرح اوقات فراغت مطرح کرد و در مورد اهمیت اوقات فراغت و حسن برگزاری آن به سخنرانی پرداخت.

در ادامه «علیرضا زرقانی» رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران توضیحات جامعی درباره تدوین برنامه‌ای برای رشد هر چه بیشتر و پربار کردن طرح، چگونگی تهیه و نشریه، واگذار کردن اکثر کارهای نشریه اهم از تهیه مطالب و کلا کیفیت و کمیت نشریه را به خود دانش‌آموزان، اهمیت بخشیدن بیان اهمیت برنامه‌های فوق برنامه اهم از اعتکاف، ملاقات با جانبازان و معلولان، سرکشی از بیماران، برگزاری اردوهای شهرستانی و... را مورد بحث قرار داد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کمیته اطلاع‌رسانی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:09 http://ostanejadid.tk

با سلام و درود. راه‌اندازی این پایگاه در حقیقت علاوه بر توجیه علمی ورود به فاز عملی تاسیس استان جدید در غرب مازندران می‌باشد. از شما بازدید‌کننده محترم تقاضا می‌شود نخست مطالب موجود را به دقت مطالعه فرموده و در صورت نیافتن پاسخ و یا طرح مسئله جدید، این پایگاه آمادگی هرگونه بحث در فضای اخلاقی و منصفانه را دارد.
با تشکر
کمیته اطلاع‌رسانی

سلام
با تشکر از پاسخ شما.
ما نیز به اتفاق مخاطبانمان آماده مناظره اینترنتی هستیم.
برای همین منظور مسئله را به اطلاع آنها می رسانیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد