رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر صاحب جزیره مصنوعی میشود

 

رامسر صاحب جزیره مصنوعی میشود

 

پروژه ساخت جزیره مصنوعی در سواحل رامسر توسط بخش خصوصی از سوی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در حال پیگیری است.
به گزارش البرز به نقل ازمانا رحمت عباس نژاد فرصتی ،رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با بیان این مطلب افزود :ساخت جزیره مصنوعی در سواحل رامسر به منظور توسعه گردشگری دریایی به تصویب هیات دولت رسیده است.
وی با اشاره به اینکه دو سرمایه گذار بخش خصوصی به منظور ساخت این جزیره مصنوعی اعلام آمادگی کرده اند اظهار داشت: طرح اولیه توسط سرمایه گذاران مذکور به سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری این استان ارائه شده است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان‌مازندران با بیان اینکه سرمایه گذاران طرح های بعدی خود را تاکنون به این سازمان ارائه نداده اند تصریح کرد:همین امر سبب شده تا پیگیری انجام این پروژه توسط کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران انجام شود.
به گفته وی ، احداث هتل ،تاسیسات گردشگری ،رستوران و هرگونه امکاناتی که به نوعی برای گردشگران دریایی جذاب باشد از جمله اقداماتی است که در جزیره مصنوعی رامسر صورت خواهد گرفت.
وی افزود :بر اساس این مصوبه، مطالعات امکان سنجی و مکان یابی به منظور ایجاد این جزیره مصنوعی توسط سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران ازمدتی پیش آغاز شده است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد