رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در رقابتهای بین المللی دوچرخه سواری- رامسر:

 

 در رقابتهای بین المللی دوچرخه سواری- رامسر:

 

" آروین معظمی گودرزی" بر سکوی نخست ایستاد

 

 

تهران – خبرگزاری ایسکانیوز:پنجیمن و آخرین مرحله از پانزدهمین دوره رقابتهای بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران یادواره سرداران و ده هزار شهید این استان در رده سنی جوانان صبح امروز در مسیر رامسر به کلاردشت برگزار شد و در پایان دوچرخه سوار پتروشیمی تبریز به مقام نخست دست یافت.

به گزارش روز دوشنبه گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز"، آروین معظمی گودرزی" مسافت 85 کیلومتری این مرحله را با زمان 2 ساعت و 33 دقیقه و 5 ثانیه رکاب زد و سریعتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت و در سکوی نخست این مرحله ایستاد.
" ایوان سیواش " از تیم قزاقستان با زمان 2 ساعت و 34 دقیقه و 13 ثانیه و "میثم رضائی " دوچرخه سوار شهرکهای صنعتی قزوین با زمان 2 ساعت و 35 دقیقه به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در مجموع رده بندی کلی انفرادی نیز" آروین معظمی گودرزی" صدر نشین شد و پیراهن طلائی تور را بر تن کرد .
این رقابتها با شرکت 13 تیم داخلی و خارجی ( شش تیم خارجی و هفت تیم داخلی ) در 5 مرحله و به مسافت کلی 454 کیلومتر برگزار شد .
فزین سعد مالزیائی داور و ناظر بین المللی فدراسیون دوچرخه سواری جهانی در این مسابقات حضور داشت .
65دوچرخه سوار تیم های ملی تایلند _ بحرین _ عراق _ آذربایجان _ قزاقستان _ ارمنستان و تیمهای داخلی پتروشیمی تبریز _ ذوب آهن اصفهان _ سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران _ مازندران الف و ب _ خراسان رضوی و شهرکهای صنعتی قزوین در این رقابتها حضور داشتند .
این مسابقات طی روزهای سی ام خرداد تا امروز سوم تیرماه سال جاری برگزار شد و کاروان دوچرخه سواران از شهرستان ساری تا کلاردشت را رکاب زدند./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد