رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:۶ هزار شعله لامپ

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

 

۶ هزار شعله لامپ کم مصرف در شهرهای غرب مازندران توزیع شد

 

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: 6 هزار شاخه لامپ کم مصرف در شهرهای غرب استان توزیع شد.

نورالله دهبندی در گفتگو با خبرنگار فارس در چالوس افزود: هم اکنون توزیع برق شهرهای محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، عباس آباد و رامسر اقدام به توزیع این لامپ‌ها کردند و عرضه این لامپ‌ها به درخواست مردم بوده، به طوری که بعضی از ادارات توزیع برق به صورت متوالی درخواست این لامپ‌ها را تکرار کردند.
وی اظهار داشت: توزیع لامپ‌های کم مصرف در بین مشترکان، مساجد و مدارس، ثبت شعارهای مصرف بهینه روی قبوض برق، آموزش نوجوانان در مدارس و تبلیغات رسانه‌ای تاثیر شگرفی در احراز این موفقیت ایفا کرده است.
دهبندی بیان کرد: مطالعات نشان می‌دهد با روشن شدن همزمان تنها 50 درصد از این 6 هزار شاخه لامپ کم مصرف، 231 کیلووات و در صورت روشن شدن کل این تعداد لامپ، 462 کیلو وات در مصرف انرژی برق صرفه‌جویی خواهد شد.
وی گفت: لامپ‌های کم مصرف توزیع شده دارای ضمانت و 23 وات بوده و به قیمت یک هزار و 250 تومان در سطح امورهای هفتگانه توزیع می‌شود.
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در پایان، دیگر اقدامات مدیریت مصرف بهینه برق را فراخوان کردن واحدهای تجاری خواند و تصریح کرد: استفاده برخی واحدهای تجاری از لامپ‌های پر مصرف در طول شبانه‌روز و تاثیر آن در افزایش مصرف برق موجب شد تا این شرکت از اصناف و واحدهای تجاری تقاضا کند از لامپ‌های پرمصرف استفاده نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد