رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس صنایع و معادن غرب مازندران:

 

 

440 واحد صنعتی در غرب مازندران فعال است

 

 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن شعبه غرب مازندران گفت: 440 واحد صنعتی در غرب مازندران فعال است که حدود 10 هزار نفر اشتغالزایی دارد.

جهانگیر بائی لاشکی در گفتگو با خبرنگار فارس در نوشهر افزود: از این تعداد 205 واحد در تنکابن، 90 واحد در نوشهر، 90 واحد در چالوس و 55 واحد در رامسر مستقر است.
وی اظهار داشت: با پیشرفت تکنولوژی و دانش فنی، تعریف از صنعت و فرآیندهایی که منجر به تولید یک محصول می‌شود، تغییر می‌کند.
بائی لاشکی با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی در چند سال گذشته در غرب مازندران افزود: در سال 85 میزان اشتغالزایی در منطقه حدود 10 هزار و 37 نفر بوده که این تعداد در سال 86 به حدود 10 هزار و 59 نفر رسیده است.
وی میزان سرمایه‌گذاری در سال 85 را مبلغ 430 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری در سال 86 به مبلغ 663 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد رشد نشان می‌دهد.
رئیس صنایع و معادن غرب مازندران با اشاره به اینکه دانش فنی تاریخ انقضا دارد، یادآور شد: این مسئله سبب ریسک بالا در صنعت شده و تمایل افراد در سرمایه‌گذاری را کم کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از صنایع در این بخش اشباع شده است در خصوص صدور مجوز محدودیت‌هایی قائل شده‌ایم تا با سرمایه‌گذاری مناسب تولید محصول را به بهترین وضعیت سوق دهیم.
لاشکی در پایان در خصوص تعطیلی شرکت مازیران گفت: مازیران شش هکتار و 64 متر زمین را به خود اختصاص داده بود، اما به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی قابل قبول، اقدام به باز پس گیری آن کردیم و این کار در مراحل پایانی به سر می‌برد و بعد از اخذ آن از مازیران به سرمایه‌گذاران جدید واگذار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد