رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شهردار رامسر خواستار توجه و نگاه ویژه به این شهر گردشگری شد

 

شهردار رامسر خواستار توجه و نگاه ویژه به این شهر گردشگری شد

 

شهردار رامسر با بیان اینکه این شهر به دلیل جاذبه‌های منحصر به فرد به عنوان شهری جهانی مطرح است، گفت: برای رفع مشکلات فرارو و نگاه توسعه‌ای به این منطقه، مسوولان امرباید به‌آن نگاه ویژه و حمایت همه جانبه داشته‌باشند.

" محسن قربانی" روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی‌افزود:
رامسر از نظر زیرساختاری شهری پیشرفته نیست و برای توسعه همه جانبه آن نیازمندیم درآمد پایدار هستیم.

وی اظهار داشت : برای حل معضل ترافیک این شهر گردشگرپذیر امید داریم که پروژه بزرگ و ملی کنارگذر این منطقه در سفر دور دوم ریاست جمهوری اجرایی شود.

شهردار رامسر یادآور شد : طراحی و ساخت جاده‌های ‪ ۲۵‬متری در طرح تفضیلی مطالعات آن آغاز شده و یک مورد آن از کمیسیون ماده پنج مجوز لازم را اخذ نموده است.

وی به کمبود امکانات بخش گردشگری این منطقه اشاره و تصریح کرد : این در حالی است که تعطیلات نیمه خرداد این شهرستان پذیرای یک میلیون و ‪ ۲۰۰‬هزار نفر مسافر بود.

قربانی در خصوص اجرای طرح پیاده روی ساحلی در رامسر خاطرنشان کرد : طرح پیاده‌روی ساحلی این شهر به سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ارایه و ما با منابع محدود آن را اجرا کردیم.

شهردار رامسر با بیان اینکه بنا است برنامه پنج ساله شهری منطبق با چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله تدوین شود ، گفت : نماهای شهری در شهرسازی که متاسفانه در شمال کشور رعایت نمی‌شود و با پیشینه شهرسازی تناسب ندارد، در این برنامه به این امور، اهتمام ویژه می‌شود.

از مجموع جمعیت ‪ ۷۶‬هزار نفر شهرستان رامسر، حدود ‪ ۳۱‬هزار نفر در منطقه شهری سکونت دارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد