رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نشست طرح و برنامه فعالیت‌های قرآنی رامسر

 

نشست طرح و برنامه فعالیت‌های قرآنی رامسر 

 

 

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست طرح و برنامه فعالیت‌های قرآنی رامسر روز گذشته 4 خردادماه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی آمل، حجت‌الاسلام «اسماعیل رمضانی»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر در این نشست ضمن اشاره بر پیگیری جدی و قانونی بیمه مربیان پیش دبستانی، گفت: اهمیت فصل اوقات فراغت دانش‌آموزان به‌ویژه طرح «مصباح الهدی» از موضوعات مهمی است که باید به بررسی آن پرداخت تا اینکه بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی نتیجه خوبی را در پایان این طرح در تابستان شاهد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه قبل از اتمام امتحانات آزمون طرح مصباح الهدی از دانش‌آموزان جهت ثبت‌نام به‌عمل می‌آید، افزود: در ایام تابستان امسال با آموزش و پرورش و اماکن مذهبی جهت نوآوری در اجرای کلاس‌های طرح مصباح الهدی هماهنگی انجام شده است.

رمضانی تصریح کرد: در راستای دستور العمل‌های قرآنی، جلسه‌ای با کلیه مربیان قرآن شهرستان زیر نظر کانون قرآن این اداره جهت اجرای دقیق طرح‌های قرآنی در سال جدید برگزار می‌‌شود تا طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های پیشنهادی بررسی و به مرحله اجرا درآید.

در پایان این جلسه «محمدابراهیم گلین‌مقدم»، مسئول کانون قرآن رامسر، گزارشی اجمالی از پیگیری مصوبات قرآنی در این شهر ارائه داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، کلاس قرائت سطح یک برادران در رامسر برگزار می‌شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد