رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور 9 وزنه بردار ملی در رامسر

 

حضور 9 وزنه بردار ملی در رامسر

 

سرمربی تیم وزنه برداری جوانان گفت: وزنه برداران در شرایط خوبی به سر می برند و چنانچه به همین منوال تمرینات خود را دنبال کنند حتما موفق به کسب مدال در رقابت های جوانان جهان در کلمبیا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین توکلی سر مربی تیم جوانان و دارنده مدال طلای المپیک 2000 سیدنی در خصوص وضعیت و برنامه های آماده سازی ملی پوشان جوان کشورمان گفت: اردوی آماده سازی سطح دریای رامسر از هفته گذشته با حضور 9 وزنه بردار آغاز شده که طی آن وزنه برداران برای حضوری موفق در رقابت های جهانی کلمبیا آماده می شوند.شرایط و محل برگزاری اردو بسیار مناسب است و تمامی امکانات رفاهی، تجهیزاتی و تغذیه در اختیار اردو نشینان قرار دارد که همین موضوع مطمئنا در روند نحوه تمرینات ملی پوشان بسیار موثر خواهد بود.

توکلی با بیان این مطلب که وزنه برداران در شرایط جسمانی مطلوبی به سر می برند، افزود: پس از برپایی اردوی سطح ارتفاع در کلرادو اسپرینگ و انجام تمرینات استقامتی و سنگین لازم دیدیم یک مرحله اردوی سطح دریا را برگزار کنیم تا وزنه برداران در این مرحله از اردو به دلیل شرایط آب و هوایی، اکسیژن گیری کنند و تمرینات شدیدتر را با قدرت بیشتری انجام دهند. همچنین قصد داریم ضمن حفظ رکوردهای گذشته وزنه برداران، رکورهای آنان را افزایش دهیم تا در اوج آمادگی راهی کلمبیا شوند.

وی در پایان با بیان این مطلب که در پایان اردو یک مرحله رکوردگیری از وزنه برداران به عمل خواهد آمد تا ترکیب نهایی تیم مشخص شود، اظهار داشت: در حال حاضر 9 وزنه بردار در رامسر مشغول تمرین و آماده سازی هستند که در پایان اردو یک وزنه بردار از فهرست خط خواهد خورد و با ترکیبی 8 نفره راهی مسابقات جوانان جهان خواهیم شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد