رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در طرح توسعه و عمران،رامسر در ناحیه دو

مدیر شهرسازی سازمان مسکن و شهرسازی مازندران:

 

در طرح توسعه و عمران،

رامسر در ناحیه دو قرار دارد

 

خبرگزاری فارس: مدیر شهرسازی سازمان مسکن و شهرسازی مازندران گفت: ایران در طرح توسعه و عمران به 85 ناحیه تقسیم شده که ناحیه ساری از نظر جمعیت و مساحت، بزرگ‌ترین آن محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شیرزاد یزدانی امروز در چهارمین جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران گفت: قرارداد اجرای این طرح مطالعاتی از سال 80 آغاز شده و ناحیه ساری، 11 شهر مازندران را شامل می‌شود.
وی اظهار داشت: استان مازندران در این طرح به دو ناحیه ساری و نوشهر تقسیم می‌شود که نواحی ساری شامل شهرهای آمل، بابل، بابلسر، جویبار، ساری، سوادکوه، قائمشهر، محمودآباد، نکا و نور است.
یزدانی گفت: ناحیه دو مازندران در این طرح شامل شهرهای نوشهر، چالوس، رامسر و تنکابن می‌شود و در این طرح مسائل جغرافیایی، اقلیمی، زلزله‌خیزی، خاک‌شناسی، منابع آبی، حمل و نقل، مخابرات، تجهیزات رسانه‌ای و مؤلفه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: ناحیه ساری در این طرح در افق 20 ساله به صورت متناوب پنج ساله، مورد بررسی جزئیات طرح در مؤلفه‌های مختلف توسعه قرار می‌گیرد.
مدیر شهرسازی سازمان مسکن و شهرسازی مازندران در پایان تأکید کرد: نتایج حاصل این طرح و بررسی‌های میدانی منجر به تعیین یک الگوی مناسب برنامه‌ریزی استانی می‌شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد