رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چرا رامسر را دست کم گرفتید

 

چرا رامسر را دست کم گرفتید

محمد - م "یک رامسری مقیم امریکا

 

به همه رامسریها سلام دارم.

من حدود ۳۵ سال است که به امریکا آمده ام و در این مدت حتی یک بار هم به ایران نیامده ام.خانواده ما اهل یکی از محلات رامسر بودند و من را برای تحصیل به امریکا فرستادند و من با سختیهای زیاد درس خواندم و به درجات علمی بالا رسیدم و همین حالا دارای امکانات خوب و راحت هستم.

نکته ای باید در اینجا عرض کنم این است که هیچگاه از یاد رامسر و خاطراتش غافل نبودم و همیشه بیاد رامسر هستم.

چند روز پیش چند تا از کارکنانم از ایران آمده بودند و از سفری که به رامسر داشتند برایم تعریف می کردند و می گفتند که رامسر با داشتن مناظر طبیعی بسیار زیبا متاسفانه شهر مناسبی برای توریست نیست و امکانات قابل توجهی ندارد و مدیریت شهری آن بسیار ضعیف است.

من خیلی خجالت زده شدم و به آنها گفتم چه چیزی بیشتر از همه شما را دل زده کرده و آنها گفتند همه چیز رامسر که به مدیریت شهری آن مربوط می شود.

آنها مطالب زیادی را در این باره برایم نقل کردند و من آن شب را با ناراحتی خوابیدم چون ریشه من در رامسر است و من قصد دارم پایان عمرم را در رامسر باشم و در رامسر بمیرم و در آنجا مرا خاک کنند.

نمی دانستم در این باره با چه کسانی باید درد دل کنم.دیشب وقتی در google رامسر را search کردم با ramsarnews آشنا شدم و تصمیم گرفتم از این طریق با همه رامسریها صحبت کنم و مشکلات را با آنها در میان بگذارم ولی نمی دانم که آیا مسئولان شهری هم این مطالب را می خوانند یا نه.

از شما رامسریها می خواهم این مطالب را بگوش مسئولان رامسر برسانید.

مگر ساختن رامسر چقدر مشکل است که هنوز به این شکل مانده.راستی یادم رفته بود بگویم که دوستان من عکسهایی هم از رامسر برایم آورده بودند و مناظری که نباید در رامسر وجود داشته باشند را دیدم.

چرا رامسر را دست کم گرفته اید؟ من در نامه های بعدی نظراتم را برای بهتر شدن رامسر برایتان می نویسم.

از ramsarnews خواهش می کنم نوشته هایم را به فارسی ترجمه کند و برای خوانندگان نمایش دهد.

فدای همه رامسریها و همشهریانم در هر جای دنیا.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد