رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کمیته امداد رامسر به 5 هزار نیازمند خدمات حمایتی می‌دهد

 

رئیس کمیته امداد امام رامسر:

 

کمیته امداد رامسر به 5 هزار نیازمند خدمات حمایتی می‌دهد

 

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی رامسر گفت: تاکنون حدود پنج هزار نفر نیازمند در شهرستان رامسر شناسایی شدند که کمیته امداد، خدمات دهی به این افراد را افتخار خود می‌داند.

صفر علی سیدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: در یک سال گذشته توانستیم مبلغ یک میلیارد و 170 میلیون تومان کمک‌های بلاعوض و مبلغ یک میلیارد و 30میلیون تومان وام خودکفایی زود‌بازده و کارگشایی و تبصره به مددجویان و نیازمندان پرداخت کنیم.
وی اظهار داشت: در سال گذشته 218 میلیون تومان کمک‌های مردمی از صدقات، جشن‌ها، وجوهات و طرح اکرام از افراد خیر و عموم مردم دریافت شده است.
سیدی افزود: از محل طرح اکرام، ماهانه به هر نفر از ایتام به طور میانگین 38 هزار تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی رامسر تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان رامسر افتخار دارد، نیازمندان ساکن در محدوده شهری و روستایی اعم از حوزه فعالیت فرمانداری، بخشداری، دو شهرداری و چهار دهستان سخت‌سر، چهل شهیدان، جنت رودبار و اشکورات را شناسایی و تحت حمایت خود قرار دهد.
سیدی گفت: کمیته امداد این شهرستان طی یک سال گذشته حدود یک میلیارد و 170 میلیون تومان مساعدت‌های بلاعوض داشته که میانگین پرداخت آن به صورت ماهانه، 97 میلیون و 725 هزار تومان بوده است.
وی بیان کرد: همچنین یک میلیارد و 130 میلیون تومان وام خود‌اشتغالی زود‌بازده، تبصره و کارگشایی به متقاضیان پرداخت شد که میانگین ماهانه این وام‌ها نیز حدود 94 میلیون و 167 هزار تومان بوده است.
سیدی به سایر فعالیت‌های کمیته امداد این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: به 560 مورد از نامه‌های سفر ریاست‌جمهوری رسیدگی و پاسخگویی شد و مساعدت لازم به مبلغ 60 میلیون تومان صورت گرفت.
وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه (دیدار از منازل مددجویان) گفت: در اجرای این طرح برای 230 خانوار 25 میلیون تومان مساعدت شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد