رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: روابط عمومی‌ها در داخل نهادها...

 

فرماندار رامسر:

 

 روابط عمومی‌ها در داخل نهادها مدعی‌العموم مردم باشند

 

فرماندار رامسر گفت: روابط عمومی‌های ادارات باید در داخل اداره خود مدعی‌العموم برای مردم و در بیرون اداره، مدعی‌العموم دولت باشند.

به گزارش ایرنا، " علی باباخانی " روز دوشنبه درآیینی به مناسبت ‪۲۷‬ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در جمع روابط عمومی‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: روابط عمومی‌هاتاثیرگذارترین نیروی دستگاه‌ها بوده و جایگاه آنان ممتاز است.

وی اظهار داشت : جایگاه روابط عمومی‌ها در شهرستانها کمتر شناخته شده است در حالی که در سطح وزارتخانه‌ها و ادارات کل این نقش بسیار پررنگ است و این یک چالش است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار زیادی که دولت انجام می‌دهد باید توسط روابط عمومی‌ها به اطلاع مردم رسانده شود و امر پاسخگویی به مردم نیز باید در ادارات توسط روابط عمومی‌ها ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری یادآور شد: سال گذشته در شهرستان بیش از ‪ ۹۰‬میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و بیش از ‪ ۶۰‬میلیارد ریال ریال اعتبارات ملی داشتیم که آن طور باید انعکاس داده نشد.

فرماندار رامسر ادامه داد: این شهرستان درسفر هیات دولت ‪ ۱۳‬پروژه‌بزرگ و ‪ ۲۵‬پروژه کوچک مصوب داشت که تاکنون بیش از ‪ ۲۵‬میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است.

"اصغر مختاری" رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر نیز گفت: ادارات ما توجه لازم و کافی نسبت به روابط عمومی‌ها ندارند.

وی تصریح کرد : روابط عمومی‌ها باید به جایگاه و ارزش خود واقف باشند زیرا امروز حتی در سطوح دانشگاهی تا مقطع دکترا برای روابط عمومی تدریس می‌شود.

"اسماعیل رمضانی" رییس اداره تبلیغات رامسر نیز گفت : روابط عمومی‌ها باید تسهیل‌کننده ارتباط و تعامل میان مردم و ادارات باشند.

تشکیل شورای روابط عمومی ادارات و جلسات منظم روابط عمومی‌ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد