ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
فرماندار رامسر:
روابط عمومیها در داخل نهادها مدعیالعموم مردم باشند
فرماندار رامسر گفت: روابط عمومیهای ادارات باید در داخل اداره خود مدعیالعموم برای مردم و در بیرون اداره، مدعیالعموم دولت باشند.
به گزارش ایرنا، " علی باباخانی " روز دوشنبه درآیینی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در جمع روابط عمومیها در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: روابط عمومیهاتاثیرگذارترین نیروی دستگاهها بوده و جایگاه آنان ممتاز است.
وی اظهار داشت : جایگاه روابط عمومیها در شهرستانها کمتر شناخته شده است در حالی که در سطح وزارتخانهها و ادارات کل این نقش بسیار پررنگ است و این یک چالش است.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار زیادی که دولت انجام میدهد باید توسط روابط عمومیها به اطلاع مردم رسانده شود و امر پاسخگویی به مردم نیز باید در ادارات توسط روابط عمومیها ساماندهی شود.
وی در بخش دیگری یادآور شد: سال گذشته در شهرستان بیش از ۹۰میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و بیش از ۶۰میلیارد ریال ریال اعتبارات ملی داشتیم که آن طور باید انعکاس داده نشد.
فرماندار رامسر ادامه داد: این شهرستان درسفر هیات دولت ۱۳پروژهبزرگ و ۲۵پروژه کوچک مصوب داشت که تاکنون بیش از ۲۵میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است.
"اصغر مختاری" رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر نیز گفت: ادارات ما توجه لازم و کافی نسبت به روابط عمومیها ندارند.
وی تصریح کرد : روابط عمومیها باید به جایگاه و ارزش خود واقف باشند زیرا امروز حتی در سطوح دانشگاهی تا مقطع دکترا برای روابط عمومی تدریس میشود.
"اسماعیل رمضانی" رییس اداره تبلیغات رامسر نیز گفت : روابط عمومیها باید تسهیلکننده ارتباط و تعامل میان مردم و ادارات باشند.
تشکیل شورای روابط عمومی ادارات و جلسات منظم روابط عمومیها از جمله مصوبات این جلسه بود.