رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بی عدالتی در سهام عدالت !!!!

 

 

روز پرستار گرامی باد .

 

بی عدالتی در سهام عدالت !!!!!!!!

 

بدون شک یکی از کارهای خوب دولت توزیع سهام عدالت بود .

کاری که با وجود همه نقص هاش کار خوبیه و مورد تحسین .

ولی وقتی تو هفته معلم از زبان وزیر آموزش و پرورش شنیدم که سهام عدالت فرهنگیان دو برابر شده خیلی ناراحت شدم .

اشتباه فکر نکنید ....

من نمیگم معلمین نباید داشته باشند .

ولی حرفم اینه که با وجود این همه توجه بازم میگن ما نداریم !!!!

شاید ندونین ولی من بهتون میگم که امروزه حقوق خیلی از معلم های معمولی شهرمون بیشتر از حقوق خیلی از روسا (روسا) ی اداراته .

ولی هیچ کس به این مسئله توجه نداره که آیا با این همه توجه کیفیت آموزشی بالا میره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از این اعصابم خورد میشه معلمم بیاد سر کلاسم و درس نده و اون وقت روز به روز حقوقش بالاتر بره !!!!!!!!!!

وقتی که امسال تو هفته معلم از جلوی تربیت بدنی رد میشدم و ماشین های صف کشیده جلوی در تربیت بدنی و بهزیستی و همین طوری تا نزدیک جهاد کشاورزی رو دیدم با خودم گفتم : چه مسابقه مهمی بود که این همه تماشاگر داره !!!! چقدر هم پولدار همه ماشین دارن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی وقتی دم غروب متوجه شدم مراسم روز معلم بود و با اون همه ماشین .....

به یاد حرف های معلم هام و آقای وزیر افتادم .

وضعیت معیشتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 آقایون به حرفهای رهبری توجه کنید

خدایی قدرشو بدونیم .

وقتی تو مراسم دیدار معلمین استان فارس با رهبر معظم انقلاب یه جمله از ایشون شنیدم دیگه مطمئن شدم اشتباه نمی کنم .

خیلی جملش پرمحتوا بود : (((( به وضعیت معیشتی معلمان به صورت منطقی!!!! رسیدگی شود ))))

من سر این کلمه منطقی خیلی تاکید دارم چون این طور صحبت کردن سابقه داره .

اگه یادتون نیست گوش کنید ...

چند سال پیش بود که توسط برخی آقایون کلمات قصار !!!!!! جدیدی افتاد سر زبون مردم .

مردم سالاری !!!!

خیلی طول نکشید که آقا تو یه سخنرانی همه جهت گیری ها رو مشخص کرد .

با مطرح کردن (((مردم سالاری دینی ))) خیلی حرفها به خیلی ها زد .

بنظر شما این طور مطالب اتفاقیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بذار برم سر اصل مطلب ...

وقتی که چند روز پیش بابام بعد مراسم روز پرستار اومد خونه و خبری که با بغض بهمون گفت دیگه نتونستم تحمل کنم و باعث شد این درددل رو بکنم .

میگفت : پرستارا مدتیه حقوق نگرفتن !!!!

چند ماهیه اضافه کار نگرفتن !!!!!!

اینجا بود که با شوخی ای تلخ گفتم : خوب باید پول فرهنگیان از یه جا در بیاد دیگه !!!!!!!

بگذریم ...

نذار دیگه بگم کارمندا هم وضعیت بهتری ندارن .

نذار بگم دیوان عدالت اداری گفت که : افزایش حقوق سال ۸۶ ( ۸۶ ) کارمندان کمتر از تورم بوده .

آقایون باور کنید اینها هم زن و بچه دارن .

اینها هم میخوان پسر زن بدن

اینها هم میخوان دختر شوهر بدن .

نذار بگم تو آخرین تصمیم ۳۰ ساعت ( ساعت ) از اضافه کارشون کم شده !!!

آخه کسی نیست بگه : فقط فرهنگیان مشکل دارن مگه .

بابا !!! با افزایش تورم حقوق باید بالا بره نه پایین !!!

اه ببخشید یادم رفت :

پول فرهنگیان باید از یه راهی در بیاد دیگه !!!!

باور کنید اگه معلمام میومدن سر کلاس و درس میدادن دلم نمی سوخت .

از این دلم میسوزه که دانش آموزان رو تهدید میکنه : اگه صحبت کنید!!!!! درس میدم !!!!!!!

توجه کردید چی میگم ؟؟؟؟؟

میگن : آینده مملکت باید به دست ما ساخته بشه .

آخه کسی نیست بگه : با بلوتوث بازی معلم با دانش آموز و خوندن پیامک جوک برای دانش آموزان دیگه آینده و آینده سازی میمونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا مسائل دیگه بماند .

حالا بماند که سه ماه تابستون بیکارن .

حالا بماند که تا فلان کس عطسه بکنه اونا تعطیلن .

ولی بیچاره کارمندان ... ولی بیچاره پرستاران

کارمندان همین وزارت کشور خودمون .

آقا باور کنید موقع انتخابات نه از ۵ ماه قبل از انتخابات کارهاشون شروع میشه و تا ۱ ماه بعدش هم ادامه داره .

اون وقت به اینها خیلی لطف کنن شاید ( شاید ) ۱۰۰ - ۱۵۰ تومنی بدن .

ولی معلمین عزیز !!! یه روز میان سر صندوق و .........

دیگه نذار بگم : که بابا باور کنید تا آدم سالمی نداشته باشیم آینده ساخته نمیشه .

بابا پرستارا با جون ( جون ) مردم سر و کار دارن .

یعنی اینها حق ندارن سهام عدالشون دو برابر بشه .

آیا معنی عدالت اینه ؟؟؟؟؟؟؟

به من هم حق بدید که گاهی وقت ها اون قدر دلم پر باشه که بخوام یه چیزهایی بگم ....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد