رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر آماده برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات توربین المللی دوچرخه‌

 

رامسر آماده برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات توربین المللی دوچرخه‌سواری

 

سرپرست هیات دوچرخه سواری مازندران گفت: این استان آماده برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات توربین‌المللی دوچرخه سواری مازندران یادواره سرداران و ده هزار شهید مازندرانی است.

"سید تقی خدادادی" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:
این مسابقات طی روزهای سی‌ام خرداد تا سوم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات در پنج مرحله برگزار می‌شود و کاروان دوچرخه سواران از شهرستان ساری تا کلاردشت را رکاب خواهند زد.

وی اظهارداشت: مرحله اول تحت عنوان رده بندی دوچرخه سواران روز پنجشنبه سی‌ام خرداد در بلوار خزر ساری برگزار می‌شود که طی آن دوچرخه سواران در چهار کیلومتر انفرادی به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم تور دوچرخه سواری مازندران روز جمعه ‪۳۱‬ خرداد رکاب زدن از میدان امام حسین (ع) ساری به مسافت ‪ ۱۲۰‬کیلومتر است افزود: ورزشکاران از اتوبان ساری - قائمشهر به بابل ، آمل ، محمودآباد و فریدونکنار می‌روند و سپس وارد بابلسر می‌شوند.

"خدادادی" گفت: مرحله سوم روز شنبه یکم تیر از میدان بسیج بابلسر به سمت نوشهرخواهد بود و ورزشکاران ‪ ۱۱۰‬کیلومتر را پس از عبور از فریدونکنار ، محمودآباد ، نور و رویان طی می‌کنند تا به نوشهر برسند.

وی مسافت مرحله چهارم را ‪ ۱۲۰‬کیلومتر عنوان کرد و گفت: روز یکشنبه دوم تیر از نوشهر تا رامسر رکاب زده می‌شود که کاروان ورزشی از کلارآباد ، سلمانشهر ، عباس آباد ، تنکابن به رامسر رسیده و در کیلومتر ‪ ۱۰‬منطقه کوهستانی جواهر ده به خط پایان می‌رسند.

سرپرست هیات دوچرخه سواری مرحله پایانی را با مسافت یکصد کیلومتری حساس توصیف کرد و گفت: روز دوشنبه سوم تیر از رامسر تا کلاردشت رکاب زده می‌شود که در میدان معلم این تور خاتمه می‌یابد.

وی درخاتمه گفت: تا به حال ‪ ۱۲‬تیم خارجی برای شرکت در این دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند که در حال بررسی خواسته‌های آنان هستیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد