رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

صدور مجوز تاسیس دانشگاه بین‌المللی پزشکی

 

صدور مجوز تاسیس دانشگاه بین‌المللی پزشکی

 

در رامسر

 

شمال نیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مجوز تأسیس دانشگاه بین‌المللی پزشکی در شهرستان رامسر صادر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حمیدمحمد جعفری شنبه شب در مراسم تجلیل از استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: یکی از توفیقات دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در طی یک سال گذشته اهدای مجوز هیئت ممیزه بوده است.
وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران نهمین دانشگاه کشور بود که به این مجوز دست یافت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی مازندران اولین دانشگاه کشور در گروه غیر تیپ یک بوده است که به این امتیاز دست یافت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در مدتی که هیئت ممیزه در استان مازندران آغاز به کار کرد پرونده بیش از 10 نفر از اعضای هیئت علمی در این هیئت مورد بررسی قرار گرفت.
وی از مکانیزه شدن سیستم ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و اظهار داشت: تا پایان 6 ماه اول سال‌جاری این سیستم آغاز به کار می‌کند.
محمد جعفری با اشاره به اینکه امسال با رویکرد به آموزش کار دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده است گفت: بیمارستان فاطمه زهرا(س) ساری که مرکز جراحی قلب مازندران است جزء بیمارستان‌های آموزشی مازندران شد و به زودی یک رشته دستیاری جراحی در آن راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر هیئت دولت به مازندران 550 میلیون تومان به استان اختصاص یافت گفت: مازندران در راستای تحقق یکی از این مصوبات یکی از قطب‌های آزمایشگاه تحقیقاتی پزشکی کشور می‌شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد