رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر آموزش و پرورش رامسر:

 

مدیر آموزش و پرورش رامسر:

 

بیش از 50 درصد مدارس رامسر تخریبی است

 

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: بیش از 50 درصد از مدارس این شهرستان تخریبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدصالح رضاخانی امروز در نشست با رسانه های گروهی به مناسبت هفته معلم افزود: بزرگترین مشکل آموزش و پرورش نبود فضای آموزشی مناسب و تخریبی بودن آنهاست.
وی خاطر نشان کرد: در تبدیل فضاهای آموزشی به فضاهای مناسب نیاز جدی و همکاری مدرسه یاران داریم تا بتوانیم مراکز آموزشی را از حالت تخریبی خارج کنیم.
مدیر آموزش و پرورش رامسر با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: جایگاه معلمان در جامعه بایستی ارتقا یابد و نسبت به نشر اندیشه های ناب استاد مطهری در بین دانش آموزان و سایر اقشار جامعه اهتمام ورزید.
مدیر آموزش و پرورش رامسر با اشاره به برنامه‌های هفته معلم گفت: طرح ابتکاری زنگ مطهر امسال در مدارس رامسر به ویژه مدرسه شهید مطهری به صدا در خواهد آمد و دیگر برنامه این مدیریت تجلیل از بازنشستگان سال 86، برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان خواهد بود.
رضاخانی به برنامه‌های سال جاری این مدیریت نیز اظهارداشت: در مهر ماه امسال 5 فضای آموزشی جدید در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید که با اجرایی شدن این برنامه 38 کلاس آموزشی به کلاسهای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر 11 هزار و 636 دانش آموز در 113 مکان آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
رضاخانی از مشکلات آموزش و پرورش رامسر به کمبود نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: با توجه به خروجی‌های نیروی انسانی در رشته‌های زبان خارجه، علوم و حرفه و فن با کمبود نیرو مواجه هستیم.
مدیر آموزش و پرورش رامسر در پایان گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال نو آوری و شکوفایی نامیده شده است همه باید با استفاده از نیروی انسانی و فنآوری در بسط این مسئله تلاش چشمگیر داشته باشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد