رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حل مشکل 72 ساله برای آب یک روستا در رامسر

 

با تلاش شورای شهر رامسر

 

مشکل 72 ساله برای آب یک روستا در رامسر حل شد

 

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رامسر گفت: حل مشکل زمین برای احداث و راه اندازی پمپ آب (روستای اربکله رامسر) پس از گذشت 72 سال از توفیقات شورا در این منطقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، اسماعیل گوهر رستمی امروز طی نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: شورا با دادن زمین و ساخت پمپ در محوطه شورا، مشکل آب روستایی اربکله رامسر را که از سال 1315 متقاضی آب بودند، ولی زمین برای احداث پمپ آب نداشتند را حل کرد.
رئیس شورای شهر رامسر تصریح کرد: به دلیل مشکلات دیرینه این منطقه، شورای شهر در دوره جدید در سال گذشته تصمیم گرفت که با حفظ مالکیت زمین برای شورای شهر مشکل زمین برای احداث و راه اندازی پمپ آب این روستا را حل کند.
وی به نیاز ایجاد استان جدید در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: تمامی شهروندان رامسر باید متفق القول شوند که در دور دوم سفر ریاست جمهوری به رامسر ایجاد استان جدید در غرب مازندران را بر تمامی خواسته های خود اولویت دهند.
وی عملکرد شورا را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: کارهای شورا در این یک سال بیشتر در مرحله طرح و مطالعاتی بوده و شاید از دید عامه عملکردی نداشته ایم ولی برنامه های زیادی در طی این مدت انجام گرفت که می توان به احداث خیابان 25 متری میدان شهید خلعتبری اشاره کرد.
وی افزود: این پروژه مصوبه شورا بوده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و با تشکیل کارگروه ها به بازگشایی آن اقدام خواهد شد تا بحث ترافیک تا حدودی تسهیل شود.
گوهر دهی دیگر عملکردهای مهم شورا را پیگیری و تکمیل بلوار هلال احمر، پل صفارود، روشنایی سطح معابر و زیرسازی برخی مناطق نام برد.
سید کمال سیدی دیگر عضو شورای شهر رامسر در ادامه به گوشه ای از فعالیتهای کمسیون معاملاتی شورا اشاره کرد و گفت: فعالیتهای زیادی در این زمینه انجام شده است که در آینده ای نزدیک این عملکردها به چشم خواهد آمد.
علی امینی شاد نائب رئیس شورای شهر رامسر در ادامه این نشست مطبوعاتی گفت: اکثر این فعالیتها انجام نخواهد شد مگر اینکه مردم مشارکت داشته باشند، ما باید در جذب سرمایه گذار در شهر توریستی رامسر موفق تر جلوه کنیم.
وی اظهار داشت: هر سرمایه گذار به امید نتیجه‌ای مطلوب سرمایه‌گذاری خواهد کرد که با سیاستهای دولت رابطه مستقیم دارد.
امینی شاد گفت: دولت باید در بخش زیرساختها هزینه کند همانطوری که اعتقاد داریم برای فرهنگ سازی و سلامت باید هزینه کرد.
وی در پایان گفت: فعالیتهای سال 86 زیربنای عملکردهای سال 87 بوده است و در این سال شاهد نوآوری و شکوفایی خواهیم بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
س-الف چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:31

با سلام
متاسفانه بعضی مواقع مطالبی را می خوانید که احساس می گردد با شعور شما بازی می شود جناب آقای گوهر رستمی چرا ۷۲ سال این منطقه با مشکل آب مواجه بود و حالا شما تازه این کشف بزرگ را انجام داده اید ؟خیلی ساده است زمانی رفت و آمد در این منطقه بسیار سخت انجام میشد و ساکنین محلی در شرایط بدی زندگی می کردند ولی اکنون با آمدن سرمایداران بومی و غیر بومی به این منطقه وشاید کمک خوب مالی به شهرداری احساسات لطیف شما را نوازش داده و به فکر مردم محروم آن منطقه افتاده اید در حال حاضر بسیاری از مناطق شهری رامسر در فصول مختلف با کمبود آب آشامیدنی مواجه می باشند و همچنین بساری از روستاها از حداقل امکانات رفاهی نیز برخوردار نیستند آنوقت شما به فکر راحتی خیال ویلا داران اربکله هستید امیدوارم خداوند به شما و همکارانتان توفیق خدمت به مردم عنایت بفرماید !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد