رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فصلی دیگر ؛ خاطرات انتخابات - مهدی حلاجیان

وبلاگ شخصی مهندس مهدی حلاجیان 

فصلی دیگر ؛ خاطرات انتخابات

 

مهدی حلاجیان

 

 

می خواهم فصل جدیدی از نوشته هایم را روبروی شما قرار دهم. نوشتن خاطرات شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسی که ناکام در بدست آوردن آرای لازم شده ؛ حرکتی نو است.می خواهم  شیوه ها و روش های حضورم در انتخابات را بازگو کنم ؛ بدان جهت که آیندگانی که می خواهند در این وادی وارد شوند ؛ رفتارهای تجربه شده ی مرا هم مد نظر قرار دهند ؛ تا با پختگی مناسبتر و هزینه های مادی و معنوی کمتر ؛ وارد عرصه ی انتخابات شوند.

در شروع تبلیغ برای نامزدی انتخابات؛ برخی دوستان انذارم می دادند که برای اینکه اهداف و روش هایت لو نرود ؛ بهتر است تمام برنامه هایت را تا روز انتخابات در ذهن خود نگه داری و برگ های برنده شدنت را در هفته های انتخابات رو کنی. اما از همان اول نمی خواستم دوگانه و یا چندگانه با مردم برخورد کنم. بنابراین صادقانه و خالصانه طرح ها و برنامه هایم را درهمان جلسه ی اول بیان کردم تا عکس العمل شنوندگان مباحث را از نزدیک مطالعه کنم.

فصل جدید نوشتارم را در دو بخش بیان می کنم:

 بخش اول شرکت در انتخابات حوزه ی انتخابیه ی تهران ؛ ری ؛ شمیرانات و اسلام شهر به عنوان کاندیدای میان دوره ای مجلس هفتم شورای اسلامی

 بخش دوم شرکت درحوزه ی انتخابیه ی تنکابن و رامسربه عنوان کاندیدای مجلس هشتم شورای اسلامی

می خواهم صادقانه تجربیات شرکت در این دو حوزه ی انتخابیه را در اختیار عزیزان بگذارم و سندی در شناخت بهتر بنده و رفتارشناسی مردم این حوزه ها برایتان به یادگار بگذارم.

چند روزی را منتظر نظرات دوستان می مانم تا بدانم موافق نوشتاری اینچنینی هستند یانه؟ اگر دوستان مشتاق بودند که نوشتار دراین زمینه را با اشتیاق انجام می دهم ورنه  فصلی دیگر برای نوشته هایم می جویم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی حلاجیان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:42

سلام
به دوست عزیز آقای کوزه گر
۱ - اگر فرض کنید شما کاندیدا باشید و حتی به یقین بدانید که رای نمی آورید ؛ آنگاه به مردم می گوئید که من رای نمی آورم؟
آیا از شما نمی پرسند چرا صحنه را ترک نمی کنید ؟
سوالم را با فرض اطمینان از رای نیاوردن گفتم ؛ حال فرض کن کاندیدایی و احتمال می دهی که رای بیاوری ( احتمال که غیرممکن نیست ) با آن وجود به مردمی که می خواهند با رای دادن در انتخابات شرکت کنن چه می گوئید؟
۲ - اما فرمودید زمان انتخابات تمام شده . بنده که غیر از آن ننوشتم. گفتم خاطراتم را درصورت تمایل دوستان می نویسم تا کسانی چون من که علاقه مند بودند در آینده در انتخابات شرکت کنند از تجربیات استفاده کرده و کمتر ضرر مادی و معنوی ببینند.
۳ - مطمئن باشید هیچکس تاکنون این کار را نکرده و در آینده نیز انجام نمی دهد چراکه احساس می کنند نباید این تجربیات در اختیار دیگران باشد تا شاید در آینده برعلیه خود از آن استفاده نکنند.
دوست عزیز آقا / خانم کوزه گر همین که حساس شدید ممنونم. اگر کمی صبر می کردید دلایل رای نیاوردن را هم می نوشتم و اگر دوستان بخواهند شاید بنویسم
از رامسرنیوز هم به خاطر بارگذاری مجدد مطلب و نظرات ممنونم.
با سپاس

رامسرنیوز:
از جناب آقای مهندس حلاجیان به خاطر پیگیری موارد مطروحه متشکریم.اگر لطف کنید و نظر خود را در باره اینکه آیا اینگونه نوشته ها را در صفحه اصلی قرار دهیم یا نه نظر دهید متشکریم.
اگر موافق باشید منبعد با علائمی همچون:
بلامانع است،یعنی در صفحه اصلی درج شود اشکالی ندارد،ما را مطلع سازید.
منتظر پاسخ شما هستیم.

کوزه گر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:42

سلام رامسرنیوز
از اینکه به این مطالب اهمیت می دهید نمی دانم منظور شما چیست و اگر لطف کنید برای ما توضیح دهید متشکر می شوم.
مگر انتخابات تمام نشده که باز پرونده ها را می خواهید بیرون بکشید آیا موضوعی پس پرده است؟
آقای حلاجیان همه جا می گفت که من حتما نماینده می شوم دلایل نشدنش را بگویند.

سلام کوزه گر عزیز
به اندازه ای موارد را فنی بیان کردیدکه پاسخ دادن به آنها کمی سخت است.
دوست عزیز:ما بارها گفتیم و باز هم می گوییم که وظیفه ما انعکاس مطالب مربوط به شهرستان رامسر است و نوشته های آقای مهندس حلاجیان تاکنون برای مخاطبان ما جالب توجه بوده و ما در ارزیابی های خود به این نتیجه رسیده ایم.اینکه سوال فرمودید آیا موضوعی پس پرده است؟ باید بگوییم که مانند همه مسائل ایران و به سبک دایی جان ناپلئون حتما هست و می دانید که پس این ماجرا هم دست انگلیسیها در کار است و همه باید کمک کنیم تا این موضوع را به جای خیر برسانیم.
پرونده انتخابات هم تا عمر داریم مفتوح است و باید به اندازه ای در باره انتخابات با هم حرف بزنیم تا آگاهی های مردم در اینباره به حداکثر ممکن خود برسد و ما از مهندس حلاجیان و دیگر دوستان تشکر ویژه داریم که این زحمت را قبول می کنند.
مگر باید فقط در زمان انتخابات در باره آن بحث کرد؟آیا بهتر نیست از همین حالا در باره انتخابات مجلس آینده به بحث بپردازیم تا همه بدانند که بواقع پشت پرده انتخابات چه مسائلی خوابیده است و مردم باید دارای چه آگاهی هایی باشند؟
از کوزه گر عزیز هم متشکریم که نظرات خود را بیان کردند و باز منتظر همکاری ایشان هستیم.

احمدیان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:35

بهره مندی از رفتارشناسی مردم مناطق ذکر شده بسیار مفید است و من به نوبه خود منتظر خواندن مطالب شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد