رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر،عشق همه رامسریها

 

 

رامسر

 

عشق همه رامسریها

 

 

سلام به رامسریها و دوستداران رامسر

به همه شما سلام و درود می فرستیم و برای شما و خانواده هایتان بهترین لحظات را آرزومندیم.

امروز هنگام گشودن پیامهای شما به یک مورد پیام از محمد برخوردیم که نوشته بودند :

نمی دانستم که شما هم اهل سانسور هستید.

محمد عزیز،ما در حاشیه وبلاگمان اهداف خود را بیان کردیم و برای رسیدن به این اهداف، هر کار رسانه ای که لازم باشد انجام می دهیم اما باید بدانید و بدانیم که برخی از مسائل به رسانه های محلی مثل رامسرنیوز مربوط نمی شود و باید از رده های بالاتر حل شود و عنوان آن مسائل در اینجا جز دردسر چیز دیگری به دنبال ندارد.

تندر عزیز  مطالبی را که می نویسند، همان مسائلی است که باید از داخل شهرستان دنبال شود و دوستان دیگر از خارج از رامسر هدایت و حمایت نمایند و شما عزیزانی که در خارج از کشور هستید باید بدانید که ما برای رسیدن به مطالبات مردم رامسر بهترین شیوه و راه را باید برگزینیم و برای همین منظور هم از شما و دیگر دوستان تقاضای همکاری بیشتر را داریم به خصوص زمانی که مخاطبان رامسرنیوز در باره مطالب خوانندگان نظری دارند بایستی هر چه سریعتر برایمان ارسال کنند تا بحثهای مطرح شده به چالش کشیده شده و بهترین و خالصترین مطالب استخراج شود.

بهتر است همه ما برای مطالب دیگران اهمیت قائل شویم و به آنها احترام بگذاریم اما این به معنای این نیست که کسی در باره آنها نظر ندهد و نظرات دیگران را نقد نکند بلکه همه باید اهل نظر و در عین حال نقد پذیر باشند.

زمانی ما این نگرانی را داشتیم که چرا رامسریها سهم بسیار کمی را در شبکه جهانی اینترنت دارند ولی امروز ما شاهد آنیم که رامسرنیوز و دیگر سامانه های اینترنتی که به موضوعات شهرستان رامسر می پردازند،با تلاش قابل توجه خود سهم خوبی را دریافت کرده اند و این سهم رو به افزایش است.

همه ما باید سعی کنیم تا از بحثهای بی مورد و تنش زا که بیشتر بهانه به دست برخی افرادی که به پیشرفت رامسر علاقه ای ندارند ، می دهد،بپرهیزیم و با بیان منطقی و فنی مشکلات شهرستان رامسر و راه حل های موثر،گامهای مفیدتری را برداریم.

ما برای شهرستان رامسر، نگرانیم و نگرانی خود را بارها بیان کردیم و برای رفع مشکلات آن از همه کمک خواسته ایم. با انتخاب آقای نیکنام، بعنوان تنماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس،امید زیادی داریم تا مشکلات شهرستان ما یکی پس از دیگری حل شده و مردم به زندگی بهتری دست یابند و اوضاع شهرستان ما هم بهبودی بیشتری یافته تا ما کمتر نزد مهمانان خود خجالت زده باشیم.

به همه شما رامسریها این امیدواری را می دهیم که با همدلی،هم اندیشی،همبستگی و همکاری، می توانیم هر چه زودتر به اهدافمان دست یابیم.

و اما بار دیگر بیان اهدافمان:

زمانی زیبا ترین شهر ایران بود و خیلی از شهرهایی که امروز دارای آرایه های شهری هستند اصلا به چشم نمی آمدند. و لی امروز آنها در بهره مندی از سازه های مدرن شهرسازی به پیشرفت های چشمگیری رسیده اند و رامسر در محرومیت است.به تفکر بنشینیم که چرا در این سالها رامسر محروم زیست و ما هم سکوت کردیم؟اما هدف ما: رامسر یکی از زیباترین شهرهای جهان از نظر بهره مندی از مواهب طبیعی است که می بایست با برنامه های ویژه به شکوفایی بیشتری دست یابد. ما برآنیم تا با اطلاع رسانی مفید و ایجاد و برقراری روابط مفید و موثر بین رامسریهای عزیز، حس همدلی،همبستگی و همکاری را بیش از گذشته در آنان تقویت کنیم تا با کمک هم، رامسری زیباتر از گذشته و با جایگاه بالاتر از شرایط کنونی، از جنبه های فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و حتی سیاسی داشته باشیم.

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی حلاجیان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 13:21

سلام
مطلب جدیدم « تاریخچه ی تشکیل کانون دانشجویان و دانش آموختگان رامسر »
اگر خواستید منتشر کنید.
با سپاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد