رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استقرار فرمانداری کل در غرب مازندران

 

استقرار فرمانداری کل در غرب مازندران

 

شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت : طرح استقرار فرمانداری کل در شهرستانهای غرب مازندران به وزارت کشور ارایه شد.

به گزارش شمال نیوز " جواد قناعت " روزپنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در نوشهر افزود : برای استقرار فرمانداری کل در غرب مازندران شهرستانهای نوشهر و تنکابن پیشنهاد شد.

وی اظهار داشت : به رغم اینکه تاکنون دوبار با وزارت کشور برای‌استقرار فرمانداری کل در این منطقه مکاتبه شد اما تاکنون پاسخ داده نشد.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به فاصله طولانی غرب این استان با مرکز، لزوم استقرار برخی از ادارات کل از جمله فرمانداری نیاز است.

قناعت ادامه داد : با استقرار این نهاد از برخی مراجعات اهالی منطقه برای رسیدگی به امور به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: با استقرار فرمانداری برخی تصمیم‌گیریها بالاتر نیز در منطقه انجام می‌شود وادارات منطقه نیز به مدیریت مبدل می‌شوند.

شهرستانهای غرب مازندران حدود ‪ ۸۰۰‬هزار نفر جمعیت دارد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
تندر جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:35

سلام
نقد کردن و انتقاد کردن در سیستم اجرای شهر در حدحرف می باشد فقط می تواند انتقاد کرد در اجرا آن چی باید کرد !! کی باید کرد !! چرا نمی کنند !! کسی نیست
ولی آیا واقعا همگان واقفیم عملکرد این دوره بسیار ضعیف و ناکار آمد بوده و جز قدرت برخ کشیدن کار دیگر نکردند فقط در این رهگذر امینی شاد توانسته بار و بندیل خودش را براحتی ببند و در ساختار نظام مهندی اسمی در کند و برا ی وراث بعدی خوش کارو ثروت دست پاکند !!!!!!!!!
جالب اینکه در این راستا داشتم مطلب گرانی کی عاملش می باشد می نوشتم امروز به مطالب شما بر خوردم
چند وقت دیگر انتخابات اتحادیه تاکسیرانی است و برای گرم شدن تنور این انتخابات دورن شهری کی عامل نظارتش خواهد بود ؟ خدا عالم است . و کی به این تاکسی ها نرخ ثابت پیاده سوار 1000 ریال مصوب کرده خدا عالمه .
ولی همه می دانند ولی اگر احتراضی دارید موردی ما بر خورد خواهیم کرد چرا ؟
سوال : مگر در شورای شهر تصویب نشده بود که در افزایش تاکسی اقدامی صورت نگیرد ؟
اگر صورت گیرد به قشر کمکی ها و یا بحق کسانی است که چند سال در شهر دنده زنده داده شود !!!!!
ولی ما می بینیم در دگردونه این ناوگان برداران عزیز پاسدار باز نشسته که با رانت های خودشان امدند وارد شدند ؟؟
جواب این سوال را به کی ربط خواهید داد ؟؟
تازه برای هیئت مدیره این دوره ثبت نام هم کردند دیگر .... اگر برای توسعه شهر رامسر قدمی بر داشته شود از نوع درستش باشد نه با حرف حدیث مگر رامسر در قطب گردش گردی نیست ؟ چرا نباید در هر آژانسی حداقل یک نفر زبان انگلیسی و یا عربی نداند ؟ چرا از ۱۷۰ چند دستگاه تاکسی شهر رامسر حتی یک نفر زبان وزمره ابتدائی یک توریست را راهنمائی کند و از بلا تکلیفی در اید وجود ندارد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد