رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری المپیاد ورزشی در رامسر

 

برگزاری المپیاد ورزشی در رامسر

 

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر با حضور 300 ورزشکار از سراسر استان قزوین در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان قزوین امروز در مراسم افتتاحیه این المپیاد بیان داشت: برای کسب موفقیت های روز افزون، بایستی افرادی سالم به لحاظ جسمی و روحی داشته باشیم که بهترین راه برای رسیدن به این هدف ورزش کردن است.
سید جعفر شهاب زاده ادامه داد: ورزش امری مهم است که دین مبین اسلام برآن تاکید کرده است و مقام معظم رهبری نیز خواستار توجه ویژه به ورزش شده اند.
وی اضافه کرد: با ورزش می توانیم جامعه سالمی داشته باشیم از این رو لازم است ورزش هایی چون ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی بیش از پیش در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شود تا همه از مزایا و ثمرات ورزش کردن بهره مند شوند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت ورزش کردن در بین دانش آموزان تصریح کرد: ورزش نقش فراوانی در سلامت افراد به ویژه دانش آموزان دارد چرا که موجب افزایش سطح یادگیری و ارتقاء روحیه آنها می شود لذا باید اولیاء، مربیان و مدیران مدارس دانش آموزان را بیشتر به ورزش تشویق کنند و بیش از پیش زمینه های این امر مهم را در مدارس فراهم سازند.
وی اظهار داشت: در این المپیاد ورزشی در حدود سیصد نفر دانش آموز ورزشکار دختر در مقطع ابتدایی از سراسر استان قزوین در رشته های والیبال، آمادگی جسمانی، ورزش همگانی، بسکتبال و هندبال به رقابت خواهند پرداخت و در سال نوآوری و شکوفایی، این المپیاد اقدام مهمی است که در استان قزوین صورت گرفت.
شهاب زاده در خصوص اهداف برگزاری این المپیاد گفت: این مسابقات با حضور دانش آموزان دختر مقاطع ابتدایی، چهارده منطقه استان و با هدف شناخت استعدادهای دانش آموزی برگزار شده است که منتخبان المپیاد ورزشی در قالب تیمی از استان قزوین به مسابقات کشوری که در مردادماه سال جاری در رامسر برگزار می شود راه خواهند یافت.
وی نگاه یکسان به مناطق مختلف و ایجاد زمینه تجربه مسابقات ورزشی برای دانش آموزان مناطق محروم استان را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: حضور سیصد دانش آموز در میدان ورزش، یک حضور زیبا و گامی موثر است تا انسان‌های موفق، پیروز و قوی داشته باشیم چرا که آینده کشور در دست همین دانش آموزان است.
المپیاد دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی استان قزوین از امروز لغایت ششم اردیبشهت ماه در پنج سالن ورزشی در قزوین برگزار می شود.
المپیاد ورزشی دانش آموزان پسر نیز برای دومین بار در استان با حضور سیصدو پنجاه و هشت دانش آموز پسر از سراسر استان قزوین در 12 اردیبهشت برگزار می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد