رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعزام دوچرخه سوار مازندرانی به کشورهای آسیایی و اروپایی

 

با حمایت‌های تربیت بدنی و محیط زیست مازندران

دوچرخه سوار مازندرانی راهی کشورهای آسیایی و اروپایی شد

 

خبرگزاری فارس: رحمت الله آزاد، دوچرخه سوار مازندرانی به مناسبت روز زمین پاک امروز با پیام صلح و دوستی با بدرقه رسمی محیط زیست و تربیت بدنی استان مازندران راهی کشورهای آسیایی و اروپایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، این دوچرخه سوار مازندرانی قصد دارد با گذشت از کشورهای ترکیه، گرجستان و روسیه به کشورهای اروپایی برسد.
وی عضو فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون 40 دوره سفر را به کشورهای آسیایی و آفریقایی انجام داده است.
رحمت الله آزاد در این باره به خبرنگار فارس در ساری گفت: دوچرخه سواری با پیام صلح و دوستی با استقبال کشورهای دیگر روبرو می شود و سعی خواهم کرد تا پیام صلح ملت ایران را به گوش دیگر کشورها برسانم.
مدیر کل تربیت بدنی مازندران با استقبال از این حرکت فرهنگی_ورزشی گفت: پیشنهاد می شود برای توسعه امور فرهنگی ورزشی با پیام صلح و دوستی، فدراسیون دوچرخه سواری ردیف اعتباری مستقل برای این امر تعریف کند.
نصرالله پریچهره با اشاره به اینکه تربیت بدنی مازندران سعی دارد در امور فرهنگی مشارکت کند خواستار توجه بیشتر مسئولان به این امر شد.
به مناسبت روز زمین پاک امروز 250 دانش آموز مازندرانی نیز خیابان های ساری را با حمل شعارهای زیست محیطی طی کردند.
محمود هادیان، مسئول ستاد برگزاری روز زمین پاک در استان مازندران در این باره به خبرنگار فارس گفت: به مناسبت روز زمین پاک جنگل های جواهرده شهرستان رامسر نیز پاکسازی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد