رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پاکسازی جنگل جواهرده رامسر

 

برنامه روز زمین پاک:

 

پاکسازی جنگل جواهرده رامسر

 

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: نوآوری در تولید برنامه های فرهنگی، اولویت برنامه سازی در رسانه استانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام حمیدی، عصر یکشنبه در نشست مشترک مدیرکل و معاونان سازمان حفاظت از محیط زیست مازندران با مدیران کارکنان اطلاعات و اخبار شبکه طبرستان به مناسبت روز زمین پاک با اشاره به نامگذاری سال 87 به نام سال نوآوری و شکوفایی افزود: فرهنگ سازی عمومی مهم ترین رسالت رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه استانی با انعکاس نوآوری های مسئولان در خدمات رسانی بیشتر به مردم، زمینه را برای شکوفایی استان فراهم می کند.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران نقد منصفانه و ارائه راهکارهای کارشناسی را مهمترین راهبرد برنامه سازان صدا و سیمای مازندران برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان اعلام و تصریح کرد: مازندران به واسطه دارا بودن شرایط خاص زیست محیطی به فرهنگ سازی بیشتری نیاز دارد که در این زمینه رسانه استانی آماده همکاری با اداره کل حفاظت محیط زیست استان است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران نیز در این نشست گفت: از مجموع 11 رده قوانین و ضوابط زیست محیطی مربوط به استقرار صنایع فقط یک رده محدودیت و ممنوعیت برای استقرار صنایع دارای فاضلاب های صنعتی و شیمیایی قائل شده که این موضع مانع توسعه یافتگی مازندران نخواهد شد.

رسول علی اشرفی پورهمچنین از چاپ شعار زیست محیطی وی‍ژه زمین پاک امسال بر روی پیراهن بازیکنان تیم فوتبال خوش نوش ساری در لیگ برتر امیدهای کشور خبر داد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده ویژه روز زمین پاک افزود: پاکسازی جنگل جواهرده رامسر، برگزاری مسابقه ورزشی بانوان، راهپیمایی های دانش آموزی، برپایی ایستگاه های نقاشی در سطح استان از جمله برنامه های روز زمین پاک در استان خواهد بود.

شعار امسال سازمان محیط زیست به مناسبت روز زمین پاک، "زمین پاک، سلامت کودک، آینده روشن" است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید رامسر دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:28 http://www.navidfk.blogfa.com

ضمن سلام و عرض خسته نباشید به شما و همه ی همکارانتان که در جهت پیشرفت هر چه بیشتر این پدیده زمینی تلاش می کنید
همچنین سال نو را به شما و تمامی اعضای رامسر نیوز تبریک عرض کرده و سالی همراه با موفقیت را برایتان آرزو مندیم.

سلام
ما نیز سپاسگذاریم.
با ما در تماس باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد