رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس‌جمهور فهرست کارشکنان را اعلام کند

 

رئیس‌جمهور فهرست کارشکنان را اعلام کند

 

کاندیدای اصلاح‌طلبان در دوره دوم انتخابات مجلس خواستار اعلام فهرست کارشکنان در مسیر حرکت دولت از سوی رئیس جمهور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری ستاد انتخابات اصلاح طلبان ظهر امروز با حضور مجید انصاری، محمد صدر و الیاس حضرتی سه نامزد انتخاباتی این ستاد در دور دوم انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران برگزار شد.

محمد صدر در آغاز این نشست با بیان اینکه هر اقدامی که باعث باشکوه برگزار شدن انتخابات شود گامی در جهت تقویت منافع جمهوری اسلامی و برقراری مردمسالاری و تثبیت دموکراسی خواهد بود، از مشارکت فعال اصلاح طلبان در دور دوم انتخابات خبر داد .

مجید انصاری دیگر نامزد ستاد انتخابات اصلاح طلبان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه تشکیل مجلس با حضور همه گروهها و سلایق به نفع نظام خواهد بود گفت : یکدست شدن حاکمیت می تواند آسیبهایی را در درون خود داشته باشد که یکی از آنها محرومیت مردم از مشورت جدید و گرفتار شدن این حاکمیت در انحصارطلبی است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره برنامه اصلاح طلبان در مجلس هشتم گفت :  ما در مجلس هشتم شاخصه هایی را برای بحث نظارت طراحی خواهیم کرد که آن را در اختیار افکار عمومی قرار خواهیم داد.

این عضو مجمع روحانیون مبارز، دولت و مجلس را در گرانی و افزایش تورم مقصر دانست و گفت : این صادقانه نیست که دولت و مجلس تقصیر را به گردن هم بیاندازند.

درادامه این نشست خبری الیاس حضرتی گفت : به اعتقاد ما اولویت مجلس هشتم بازگرداندن اقتدار به مجلس و بازگشت آن به جایگاه اصلی خود است.

 در ادامه این نشست خبری محمد صدر کاندیدای ستاد انتخابات اصلاح طلبان در واکنش به برخی تحلیلها مبنی بر پایان دوران اصلاحات گفت : کسانی که چنین تحلیلهایی ارائه می کنند مشخص است که تعریف صحیحی از اصلاحات ندارند و به تحولات اجتماعی دقت نمی کنند. اصلاحات برخلاف انقلاب یک مرحله ناگهانی نیست بلکه روندی دائمی و مسالمت آمیز در جهت کنار گذاشتن اشکالات است.

الیاس حضرتی نیز در این باره گفت : کسانی که چنین تحلیلهایی می کنند یا از افراطیون داخل کشور هستند و یا خارج از کشور که ما کاری با افراطیون خارج از کشور نداریم، اما صحبت ما با داخلیها این است که راه تداوم انقلاب در پیش گرفتن راه اصلاحات است.

در ادامه نشست، انصاری با بیان اینکه دولت احمدی نژاد به لحاظ کمی، پرکار است گفت : رئیس جمهور باید فهرست کارشکنانی که به تعبیر خود سد راه دولت می شوند را به مردم اعلام کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برنامه های اقتصادی اصلاح طلبان  برای مجلس هشتم گفت : برنامه ما برای برون رفت از مشکلات کاملا واقعگرا است و ما قصد داریم اقتصاد دولت محور را به اقتصاد مردم محور تغییر دهیم.

الیاس حضرتی  در پاسخ به این سئوال که تصمیم اصلاح طلبان برای انتخاب رئیس  مجلس هشتم  چیست، گفت : به طور طبیعی هر گروهی نسبت به مدیریت مجلس نظری دارد که اصلاح طلبان نیز از این قضیه مستثنی نیستند. ما در این زمینه بررسیهای دقیقتری خواهیم داشت و با دوستان مستقلی که به مجلس راه یافته اند نیز مذکراتی انجام خواهیم داد.

این عضو مجمع روحانیون مبارز افزود : بنده به عنوان یک فرد اصلاح طلب هیچگاه انتظار شکست احمدی نژاد را نمی کشم چون این امر جوانمردانه نیست. اگر ما انتقادی می کنیم انتقادمان خالصانه و مشفقانه است و به نفع کشور و دولت خواهد بود.

این کاندیدای ستاد انتخابات اصلاح طلبان در پایان خاطرنشان کرد : باید به دور از حب و بغض شخصی و جناحی مسیر دولت را در مسیر قانون قرار دهیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد