رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

انتقاد از وضعیت بیمارستان رامسر

 

بیمارستان رامسر را دریابید

 

 یک رامسری مقیم آلمان

 

سلام به رفقای عزیز رامسرنیوز

بدون مقدمه به اصل مطلب می پردازم:

هفته گذشته برای مهمانی به منزل یکی از ایرانی های مقیم آلمان رفتیم و در آنجا برای اینکه حوصله مان سر نرود یک فیلم مربوط به ۳۵ سال پیش که مربوط بود به سفر خانواده میزبان به رامسر را برای ما پخش کردند.

شاید باورتان نشود من خیلی ناراحت شدم و حالت عصبی بهم دست داد. شهرستان رامسر را که من سن و سالم قد نمی دهد بدانم ۳۵ سال پیش چگونه بود را در آن فیلم دیدم.چقدر زیبا بود! اگر رامسر را نمی شناختم و هرگز ندیده بودم حتما با دیدن آن فیلم فکر می کردم یکی از شهرهای اروپا را می بینم.

از همه جای فیلم که بگذریم، در بخشی از فیلم برای یکی از اعضای خانواده میزبان در آن سالها مشکلی پیش آمده بود که مجبور شده بودند چند روز او را در بیمارستان رامسر بستری کنند و وقتی آنها برای ملاقاتش می روند از داخل بیمارستان هم فیلمبرداری می کنند.

چه بیمارستانی! چقدر  تمیز بود و آدم فکر می کرد یکی از بیمارستانهای اروپا را می بیند.آنهم ۳۵ سال پیش.

 همین چند ماه پیش رامسر بودم و برای عیادت یکی از بستگانم به بیمارستان رفته بودم، چقدر وضعیت ناراحت کننده ای داشت.همه چیزش ناجور بود. مگر بیمارستان رامسر مدیر ندارد؟

مگر مردم رامسر مخصوصا کسانی که سن آنها بیشتر است و بیمارستان ۳۵ سال پیش را دیده اند از دیدن این صحنه ها ناراحت نمی شوند و اعتراض نمی کنند؟

بهر حال گفتم از طریق رامسرنیوز با شما مردم رامسر صحبت کنم و این درد دل را به عرضتان برسانم.

از مردم رامسر خصوصا از مسئول بهداشت و درمان شهرستان خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی کنند و مردم هم با دیدن این موارد حساس باشند و به مسئولان تذکر دهند.

با تشکر

یک رامسری مقیم آلمان

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رامسرنوشت یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:43

همشهری عزیز سلام
وبلاگ « رامسرنوشت » وبلاگی است که می خواهد اخبار رامسر را با تحلیل و بروز به اطلاع هم شهریان برساند.
هدف توسعه ی همه جانبه با مشارکت شما عزیزان می باشد.
در این راستا ؛ و در آستانه ی سالگرد تشکیل شورای سوم شهر ؛ و برای رشد و توسعه ی شهرستان این وبلاگ به درج دو نظر سنجی کارکرد شورای شهر رامسر و کتالم و سادات شهر اقدام نموده است تا با بررسی آن و ارایه ی آمار بازدیدکنندگان تحلیل درستی از وضعیت رضایت و یا عدم رضایت شهروندان در دو ناحیه ی نامبرده آگاه شود.
از شما دعوت می شود در این نظرسنجی شرکت کنید و درصورتی که علاقه مند باشید برایمان ازخبرها و نظرهای خود بگوئید و بنویسید
با تشکر مدیریت وبلاگ « رامسرنوشت »
http://ramsarnevesht.blogsky.com/

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:38

عزیز دل برادر به تنها چیزی که اهمیت داده نمیشود پیشنهاد و انتقادات مردم است میخواستن در رامسر بهترین و مجهزترین بیمارستان را بزنند . اما پس از سی سال همان چیزی که بود خراب کردند الان چند سال است میخواهند یک پل داخل شهر بزنندحرف این مردم مظلوم به کجا میرسد باید سعی کرد سرمایه از بیرون وارد شود که متاسفانه زمینه و شرایط فراهم نیست

م یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:31 http://www.freeramsar.blogfa.com

ما انقلاب کردیم کارها و امور را خراب کنیم انقلاب نکردیم بیایم بیمارستان درست کنیم کارها را رو به راه کنیم ... اگه درست عمل کنیم مردم پیش رفت میکنند و مثل زمون شاه به فکر انقلاب می افتند عجب فکر هایی میکنید ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد