رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بسیجیان دانش آموز مازندرانی در رامسر

 

حضور 1540 دانش آموز بسیجی مازندران

 

در رامسر

 

ساری - خبرگزاری مهر: اردوی رزمی فرهنگی پیشگامان بسیج دانش آموزی طی یک مرحله با شرکت هزار و 540 دانش آموز بسیجی عضو واحد های مقاومت مدارس متوسطه در روز های 29 و30 فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول بسیج دانش آموزی مازندران عصر سه شنبه به خبرنگاران گفت: 500 دانش آموز بسیجی از شهرهای محمودآباد، نور، چمستان، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر به اردوگاه هفت تیر رامسر اعزام می شوند.

سرهنگ ماشاء الله خانی افزود: 520 دانش آموز دیگر شرکت کننده از شهرهای فریدونکنار، بابلسر، بابل، بندپی شرقی و غربی، آمل، لاریجان، سوادکوه، شیرگاه و جویبار در این اردو به پادگان شهید قصابیان (قدس ) بابلسر اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در این اردو 520 دانش آموز از شهرهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، دودانگه، چهاردانگه، قائمشهر و کیاکلا در اردوگاه ولیعصر ساری گردهم می آیند.

مسئول بسیج دانش آموزی مازندران گفت: در این اردوی رزمی فرهنگی علاوه بر برگزاری کلاسهای عقیدتی، احکام، سیاسی و بصیرت دانش آموزان در راهپیمایی تاکتیکی در شب و عملیات فرضی شرکت می کنند.

سرهنگ خانی در پایان یادآور شد: آموزش سلاح، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست صمیمی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران با دانش آموزان بسیجی از جمله برنامه های این اردو است.

در  مازندران 114 هزار و 369 دانش آموز پیشگام بسیجی در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و فوق برنامه فعالند.

این اردوها به منظور ارتقاء بنیه معنوی، رزمی و دفاعی دانش آموزان بسیجی، آموزش اجتماعی برای زیستن، آشنایی با اردوهای صحرایی و تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان بسیجی برگزار می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد