رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شبکه رزرواسیون اسکان در مازندران

 

با مدیریت یک شرکت خصوصی ‪۸۰‬هزار نفر

 از طریق شبکه رزرواسیون در مازندران اسکان داده شدند

 

مدیرعامل شرکت سیاحتی خدماتی بهشت گستر خزر و مجری طرح رزرواسیون اماکن اقامتی در استان مازندران گفت: ‪۸۰‬هزار و ‪ ۹۲۳‬مسافر در ایام نوروز از طریق مراکز رزواسیون این شرکت در مناطق مختنلف استان مازندران اسکان داده شدند.

هوشنگ مرادی افزود: این اقدام برای نخستین بار در سطح استان مازندران با هدف استفاده عموم از ویلاها و اماکن استیجاری استان اجرا و با استقبال گسترده مسافران و گردشگران مواجه شد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: این تعداد مسافر از طریق ‪ ۸۵‬مرکز رزرواسیون و در مبادی ورودی شهرها و مناطق گردشگر پذیر استان جذب و ساماندهی شدند.

به گفته وی، برای اجرای این طرح ‪۲۸۴‬پرسنل در سطح ‪۱۰‬شهر ساری، بابلسر، فریدونکنار، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن، سلمانشهر و رامسر در این ایام در مراکز رزرواسیون مستقر شدند.

مرادی از مجموع حدود ‪۱۰‬هزار ویلای موجود در استان مازندران شش هزار و ‪۲۹۰‬ویلا شناسایی و برای دو هزار و ‪۲۴۴‬ویلا با تهیه مشخصات ، شناسنامه صادر شده است.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط از این مجموع ‪۱۳۰‬پروانه بهره برداری و فعالیت صادر و کار صدور پروانه ‪۴۵۰‬ویلای دیگر در سدت اجراست.

وی افزود: این اقدام در راستای سیاست دولت مبنی بر استفاده عموم مردم از ویلاهای موجود در سطح استان با هدف ایجاد رفاه و آسایش برای گردشگران در استان مازندران اجرا شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد