رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس شورای اسلامی روستای گانگسر:

 

رئیس شورای اسلامی روستای گانگسر رامسر:

 

 

 ما درختان یخ زده زمستان 86 را احیا می کنیم

 

 

به مناسبت هفته درختکاری شورا و دهیاری روستای گانگسر به اتفاق مردم وطن دوست آن منطقه اقدام به درختکاری در حاشیه زمینی کردند که در آینده زمین ورزشی و تفریحی جوانان خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران جوان رامسر، حسن علی امیری رئیس شورای اسلامی گانگسر در این مراسم گفت : درخت تمثیلی از آبادانی یک منطقه است که در سلامت افراد تاثیر به سزایی دارد و این در حالی است که ما روستائیانی که سالیان سال با جنگل و طبیعت زندگی کردیم و از این نعمت بزرگ استفاده کردیم اکنون نسبت به آن بی تفاوت و بیگانه هستیم و جنگل های ما اینچنین رو به فناست.

بر اساس  این گزارش وی در ادامه گفت: ما باید این فرهنگ حفظ و نگهداری جنگل را ایجاد و به نسلهای آینده نیز انتقال دهیم زیرا همین درختان هستند که آبهای سطحی و سیلابها ی ما را کنترل می کنند. وی درادامه افزود: به طوری که می بینم ارزش جنگل مهمتر از آنکه به ارزش صنعتی آن باشد در تامین آب است که ماده حیاتی برای بقای تمام موجودات است . جنگل مانع از جاری شدن سیلابها و هرز رفتن آب های جاری می شوند.در پایان هریک از اهالی این روستا اعم از کودک و پیر درختی را به امید سرسبزی کشور خود در خاک نهادند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد