رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دستگیری یک جاعل در رامسر

 

دستگیری یک جاعل در رامسر

 

 


جعل عنوان جاعل را رورانه زندان کرد
گروه استان ها- جاعل که بامعرفی خود به عنوان سرتیپ سپاه واعضای خانواده شهداءدر"رامسر "استان ‏مازندران کلاهبرداری می کرد دستگیر وروانه زندان شد .‏

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، پلیس آگاهی شهرستان رامسر درپی کسب خبری ازمنابع اطلاعاتی وگزارش های مردمی مبنی براینکه فردی به نام " مجید- س "بامعرفی خود به عنوان سرتیپ سپاه پاسداران وازاعضای خانواده شهداء اقدام به کلاهبرداری می کند اقدامات گسترده ای رابرای شناسائی ودستگیری وی آغاز کردند .

ماموران درادامه تحقیقات خود موفق شدند نامبرده راکه بااجاره ویلائی به بهانه کاریابی ، خرید وفروش زمین ومنزل اقدام به کلاهبرداری ازمردم می کرد را شناسائی ودریک عملیات غافلگیرانه وی رادستگیر کردند .

این گزارش می افزاید ، دربررسی سوابق متهم مشخص شده نامبرده اهل اصفهان بوده ودارای سوابق کیفری متعددی از جمله جعل عناوین مقامات دولتی بوده است .

برپایه این خبر ، نامبرده درتحقیقات فنی وپلیسی به چندین فقره کلاهبرداری دراستان اصفهان ومازندران به مبلغ 250 میلیون ریال اعتراف کرد که حین دستگیری ازوی مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد ، یک دستگاه تلفن همراه ومقادیری اسناد ومدارک جعلی کشف وضبط شد .

این گزارش حاکی است ، نامبرده برای جعل اعتماد مشتریان خود طی تماس های سوری بامسئولان ارشد استان وکشور اعتماد مشتریان رابه خود جلب وباهمین روش اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد .

گفتنی است ، متهم پس از طی مراحل قانونی روانه زندان شده وتحقیقات پلیس ادامه دارد .

نظرات 1 + ارسال نظر
تنددر جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:00

سلام
خوب این اتفاق چند ماه ژیش افتاده بود به گونه ای به مسئولین شهر گوش زد شده بود ولی انگار باید اتفاقی می افتاد تا مهایت اینگونه سرداران بر ملا شود

سلام جناب تندر
مطالبی که برایمان نوشتید را برای اطلاع همه روی صفحه آوردیم.
ضمن تشکر از همکاری شما و انتظار همکاری بیشتر در آیندهُلطف کنید پس از نوشتن مطالبتان و قبل از ارسال به غلط های املائی آن توجه کرده آنها را تصحیح کنید و آنگاه ارسال فرمایید.
با تشکر
رامسر نیوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد