رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نظر یک مهمان در باره رامسر

 

نظر یک مهمان در باره رامسر

 

سلام..من خودم لاهیجانیم و لی رامسر و خیلی دوست دارم.امروز هم رامسر بودمن برای کاری...ولی همیشه یه چیز برام جای  سواله این شعهر اب این همه زیابیی طبیعی چرا بهش نمیرسن؟ چرا وقتی داری از بلوارش رد میشی سمت چپ اون درختهای بلند وسط بلوار داره طنازی میکنه و سمت راست میبینی بیشه های نامرتب و درختهای افتاده و شکسته...یکی نیست اونجا رو مرتب کنه و چهره زیبای شهرتون خراب نشه؟ یا دیوارها....امروز تو حیاط بیمارستان که بودم احساس کردم دارم تو حیاط یک بیمارستان خارجی را میرم انقدر زیبا از قدیم حیاطش درست شده و به از فضای سبز مملو بود اما از بیرون که به بیمارستان و اون تابلوهای درب و داغون روش نگاه میکنی دل آدم میسوزه واسه شهر به این زیبایی..ایکاش شهرداریتون بیشتر به شهر زیبای رامسر برسه...نه فقط در کارهای عمرانی برجهای شیک بسازن بیان جلوه شهر رو درست کنن.شهرسازی کنن..مغازه های قدیمی رو کمک کنن و رنگ ولعابی تازه بدن این شهر قابلیت فراوان داره.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ladybird یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:52 http://namehaiedeltangi.blogsky.com

شما حسابی شرمندم کردید اگه میدونستم که اینجا منعکس میشه سعی میکردم با دقت بنویسم که غلط تایپی نداشته باشه ..من حرف برای رامسر زیاد دارم.همونقدری که برای شهر خودم دارم..شاید بتونم بعد از این بازم چیزهایی بگم..

سلام
منتظر دریافت مطالب تکمیلی شما هستیم.
اخبار رامسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد