رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اورژانس مازندران در تعطیلات نوروزی

 

اورژانس مازندران در تعطیلات نوروزی به حدود 4 هزار ماموریت اعزام شد

 

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس 115 مازندران گفت: از بیست و پنجم اسفند سال گذشته تا پایان روز چهاردهم فروردین اورژانس مازندران به 3 هزار و 753 ماموریت اعزام شد.

عزت الله محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: 3 هزار و 11 مورد از این ماموریت غیرتصادفی بوده است و بقیه را ماموریت های تصادفی تشکیل دادند.
وی از اعزام پرسنل اورژانس مازندران به 30 حوادث ویژه در طول تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار داشت: در این حوادث گزارش فوتی 22 نفر و مصدومیت 142 نفر ثبت شد.
محمدی با اشاره به افزایش 55 درصدی ماموریت های اورژانس در تعطیلات نوروزی امسال در استان تصریح کرد: در تعطیلات نورزی امسال 55 پایگاه ثابت و سیار، 4 مرکز پیام، یک مرکز ارتباطات و 7 ایستگاه سلامت با بکارگیری 71 دستگاه آمبولانس و 280 پرسنل اورژانس در خدمت مسافران نوروزی بودند.
وی به پوشش اورژانس 115 در 70 درصد از محورهای اصلی و فرعی استان اشاره و اضافه کرد: تعداد پایگاه های استاندارد اورژانس تا پایان سال 88 به 75 پایگاه خواهد رسید.
رئیس اورژانس 115 مازندران ادامه داد: 10 پایگاه در سال جاری و بقیه نیز در سال آینده تجهیز خواهند شد.
وی در پایان با اشاره به مصوبه هیات وزیران مبنی بر راه اندازی مراکز اورژانس روستایی گفت: مسئولان استان مازندران برای تحقق این برنامه دولت در حال کار کارشناسی و برنامه ریزی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد