رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:50 هزار لیتر بنزین

 

فرماندار رامسر:

50 هزار لیتر بنزین در شهرستان رامسر مصرف شد

 

ساری - خبرگزاری مهر: 50 هزار لیتر بنزین آزاد در شهرستان رامسر در ایام نوروزی مصرف شده است.

فرماندار رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گردشگری ورودی به رامسر بیش از آمار پیش بینی شده بود به طوری که از 350 هزار نفر در سال گذشته به 700 هزار نفر در سال جاری رسیده است.

وی از اشغال تمامی اماکن اقامتی در سراسر استان به انضمام  46 مدرسه در شهر و روستای این شهرستان، کشیک 31 نانوایی، چهار پایگاه امنیتی در دو منطقه ورودی و خروجی، کمپهای هلال احمر و پلیس دانش آموزی خبر داد و افزود: ستاد تسهیلات سفر از حداقل امکانات موجود حداکثر استفاده را جهت خدمت رسانی به مسافران به کار گرفته است.

علی باباخانی یاد آور شد: تمامی نیروها و امکانات شهرستان برای فراهم آوردن محیطی امن در روز طبیعت بسیج شده است و به خصوص امکاناتی چون برپایی آلاچیق و تهیه مواد غذایی گردشگران در مناطقی مانند پارک های جنگلی دالخانی، صفارود، جواهرده و جنت رودبار پیش بینی شده است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر و توسعه گردشگری رامسر با پیش بینی باغ سی هکتاری رامسر، ساحل دریا و پارک جنگلی جنت رودبار به عنوان پرجاذبه ترین منطقه در روز سیزده فروردین اعلام کرد و اظهار داشت: علاوه بر چهار پایگاه ثابت، چهار پایگاه سیار نیز درروز طبیعت جهت اطلاع رسانی به یاری مسافران خواهند آمد.

وی قطع آب و کمبود سهیمه آرد در منطقه را به عنوان یکی از مشکلات چند روز اخیررامسر برشمرد و خاطر نشان کرد: انتظار می رود نقاطی چون این شهرستان که دارای توریست قابل توجهی است مشمول اعتبارات و امکانات ویژه ای شود تا خدمات ارائه شده با حداقل انتظارات شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد