رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سوغات صنایع دستی مازندران و خرید گردشگران نوروزی

 

گردشگران نوروزی 500 میلیون تومان

سوغات صنایع دستی مازندران خریداری کردند

 

ساری - خبرگزاری مهر: معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: گردشگران نوروزی 500 میلیون تومان سوغات صنایع دستی خریداری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود احمدی نیا صبح دوشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه سراسری صنایع دستی در نوشهر افزود: نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان نوشهر به طور متوسط روزانه 20 هزار بازدیدکننده داشت که در مجموع با فروش 500 میلیون تومان سوغات به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این بازارجه که در قالب 100 غرفه و با حضور 100 صنعتگر از 20 استان شرکت داشتند تمامی صنایع دستی کشور جهت نمایش و فروش به معرض دید علاقمندان گذاشته شد.

وی در خصوص تفاوت این نمایشگاه با سالهای گذشته خاطر نشان کرد:عرضه مستقیم کالاهای صنایع دستی به صورت بازارجه های سنتی، تجمع انواع مختلف منسوجات در یک جا و گویا اعتماد مردم به خرید مستقیم از هنرمندان و صنعتگران موجب شده است که مردم رغبت بیشتری برای خرید صنایع دستی داشته باشند.

معاون صنایع دستی مازندران یاد آور شد: این نخستین سالی بود که بازارجه های صنایع دستی در 7 شهرستان استان شامل بابلسر، بابل، آمل، قائم شهر، نوشهر، چالوس و رامسر به اجرا درآمد که خوشبختانه مورد استقبال قابل توجه مردم قرار گرفت.

بازارجه صنایع دستی شهرستان نوشهر که از سوم فروردین آغاز به کار کرده بود امروز به کار خود  پایان داد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد