رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر کل منابع طبیعی نوشهر:

 

گردشگران در روز طبیعت حفاظت از منابع طبیعی را فراموش نکنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر گفت: در روز طبیعت نباید مسافران و گردشگران حفاظت و مراقبت از منابع طبیعی را به فراموشی بسپارند.

بهزاد انگورج در آستانه روز طبیعت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: حضور بیشمار هموطنان در سیزدهمین روز از بهار و روز طبیعت در حاشیه جنگل ها، پارک‌های جنگلی، تفرجگاه‌ها و باغات مجاور مناطق جنگلی لزوم حفاظت از عرصه های جنگلی را بیش از پیش طلب می کند.
وی اظهار داشت: از علاقه‌مندان و دوستداران طبیعت در خواست می شود در هنگام طبخ غذا حتماً نکات ایمنی را در روشن کردن آتش رعایت کرده و قبل از ترک محل از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند.
انگورج اظهار داشت: شماره تلفن 09696 امداد جنگل بدون نیاز به پیش شماره آماده دریافت پیام‌های مردمی در بروز هرگونه حادثه ناگوار همچون حریق و سایر تخلفات در سطح جنگل ها و مراتع غرب مازندران است.
مدیر کل منابع طبیعی غرب مازندران در پایان اظهار داشت: امیدواریم با رعایت کلیه جوانب، روزی خوش و خاطره انگیز در دامان سرسبز طبیعت برای تمامی خانواده ها رقم خورد و منابع طبیعی را نیز در حفاظت از عرصه منابع طبیعی که ودیعه الهی است، یاری کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد