رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پیام تبریک «فرضی»نیکنام

 

ابوالفتح نیکنام:


پندار،گفتار و کردار خود را بهاری کنیم



پیام تبریک «فرضی» آقای ابوالفتح نیکنام،منتخب مردم در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن بمناسبت نوروز 1387 به نوشته یک رامسری خوش ذوق:


بنام خالق زیبایی ها
مردم شریف و دوست داشتنی رامسر و تنکابن،سلام گرم و صمیمانه مرا پذیرا باشید.
بار دیگر بهار آمد و  زمین آماده سرسبزی و نشاط می شود تا همه موجودات زمستان را از یاد ببرند و نشاط و خرمی را تجربه کنند و از میان همه موجودات انسان نیز برای یک دوران نشاط و سرسبزی خود را با ظاهر و باطنی سبز برای زندگی هر چه شادتر آماده نماید.
من وظیفه خود می دانم تا قبل از هر چیز سال نو را به شما عزیزان تبریک گفته و برای شما بهترینها را آرزو نمایم.تغییر فصل را می توان به تغییر حالتهای درونی و بیرونی انسان تشبیه کرد که اگر انسانی در موجودیت خود سرسبزی و نشاط ایجاد کند چقدر دلپذیر و ستودنی می شود و اگر در ما این انرژی وجود داشته باشد که بتوانیم همیشه بهاری باشیم اما به هر دلیلی خود را با صفات بهار تطبیق ندهیم ظلمی است که در حق خود و اطرافیانمان انجام داده ایم پس بیاییم و همه با هم بهاری باشیم.
بهاری بودن را از همدیگر بیاموزیم زیرا در اطراف ما کسانی هستند که همیشه بهاری هستند و بطور قطع و یقین آنان بهتر از همه می دانند که بهاری بودن چگونه است.
روزی از یکی از اساتید پرسیدم بهاری بودن یعنی چه؟ و ایشان در پاسخ فرمودند بهترین  نوع از انواع بهاری بودن بهاری اندیشیدن است.
هر گاه انسان بهاری بیندیشد بهاری هم حرف می زند و به تبع آن بهاری عمل خواهد کرد.
از همان هنگام هر گاه سعی کردم بهاری فکر کنم دیدم بهاری حرف می زنم و اعمالم نیز بهاری می شود. شما نیز خوب میدانید، که اندیشه، گفتار و کردار را پشتیبانی می کند.
امروز نخستین روز فروردین سال 1387 است و برای من که مورد اعتماد شما واقع شدم و قرار است یک دوره چهار ساله را بعنوان نماینده شما در مجلس شورای اسلامی سپری کنم روز سرنوشت سازی است چرا که ما ایرانیها نیتهای درونی خود را در هنگام تحویل سال مشخص می کنیم و برای آنها طرح و برنامه تعیین می کنیم.
بزرگترین آرزوی من در هنگام تحویل سال موفقیتم در راه خدمت رسانی به شما عزیزان بود.
امسال مجلس هشتم تشکیل خواهد شد و من برای شما مردم رامسر و تنکابن برنامه هایی در دست اقدام دارم و می خواهم تا با حمایت شما آنها را به مرحله اجرا برسانم.
هرچند نماینده شما در برابر همه مردم ایران مسئولیت یکسان دارد و در مجلس شورای اسلامی برای کشور ایران و تمامی مردم آن قانونگذاری می کنیم اما وظایف دیگری هم داریم که بخشی از آنها مربوط به حوزه انتخابیه مان می شود و اساسا عقیده دارم که هر یک از ما نمایندگان می توانیم در مناطقی که از مردم آنجا رای اعتماد کسب کردیم الگو سازی کنیم و برای سهولت در خدمت رسانی به مردم راهکارهای علمی و عملی ارائه دهیم و این یکی از خواسته های دیرینه من نیز می باشد.
نیکنام به شما قول داده است تا هر چه در توان دارد برای مردم شهرستانهای رامسر و تنکابن، تلاش کند و بهبود اوضاع منطقه را با حمایت شما رقم بزند و این کار را نیز خواهد کرد. اما عزیزان من بدانید و آگاه باشید که اگر امروز در مقابل خواسته های شما مسئولیت را پذیرفتم، به امید حمایتهای شما بوده و نیک می دانم نماینده مردمی شدم که با حمایتهای آنان خواهم توانست در عرصه خدمت رسانی به مردم الگو باشم، پس مرا یاری کنید و در این راه همراه و حامی نماینده خود باشید.

تقارن نوروز 87 با جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) شادی ما را چند برابر کرده است که لازم می دانم این مناسبتها را نیز به شما تبریک بگویم.
مقام معظم رهبری امسال را «سال نو آوری و شکوفایی» نامگذاری فرموده اند که لازم است همه ما برای عملی شدن آنها بکوشیم تا در پایان سال شاهد نوآوریهای بسیار و شکوفایی قابل توجهی در کشور عزیزمان ایران باشیم.
سخنی هم با قشرهای جوان منطقه دارم که لازم می دانم در این لحظه متذکر شوم:
جوانان عزیز، قدر انرژی جوانی خود را بدانید و به درستی از آن استفاده کنید و از مصرف بیهوده آن، جدا خودداری نمایید.نگذارید اوقات شما تلف شود و انرژی و زمان خود را با علم و تجربه خود و دیگران بیامیزید و برای سعادت خود و اطرافیان، تلاش مستمر انجام دهید.
زمان به سرعت در حال گذر است و ما باید برای لحظه های خود برنامه داشته باشیم تا دقایق،ساعات،روزها،شبها،هفته ها،ماهها و سالهای پر باری داشته باشیم.
به بزرگتر ها احترام بگذارید و بدانید، اگر امروز شما به بزرگترهایتان احترام بگذارید فردا که پا به سن گذاشتید برای جوانترهای اطراف خود قابل احترام خواهید بود البته بزرگترها هم حتما می دانند که می بایست، جوانها را باور کنند زیرا جوانها محصول و سرمایه های پدران و مادران خود می باشند و می توانند منشا آثار زیادی در زندگی باشند که بحمدالله هستند و من می خواهم علاوه بر پیشرفتهای اقتصادی، شاهد رشد روزافزون فرهنگی و اجتماعی در منطقه نیز باشیم. پس با هم و برای هم بسوی شرایط هر چه بهتر فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی در مناطق مختلف شهرستانهای رامسر و تنکابن گامهای محکم و موثرتر از گذشته برداریم.
نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی.
به امید پیروزی و بهروزی برای همه.
خدمتگزار شما مردم: ابوالفتح نیکنام

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:29 http://lvlohammadreza.blogfa.com

سلام
خوبی....؟
عیدت مبارک؛امیدوارم که سال خوبی پیش رو داشته باشی....وبلاگ جالبی داری معلومه خیلی براش زحمت کشیدی
اگه ممکنه لینک من در وبلاگت قرار بده....راستی یه سری هم به ما بزن ؛ خوشحالمون می کنی
...قربونت...خدانگهدار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد