رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نامه وارده :

 

نامه وارده : 

 

ماجرای کلمنته ...، شورای شهر و شهردار رامسر

 

تعجب نکنید بله کاملاً درست است این تیتر به ظاهر اغوا کننده  جهت تحریک شما به مطالعه مطلب ذیل طبق عادات روزنامه نگاران نیست اما باور کنید که حقیقت است: مدتهاست که ماجرای عجیب و پیچیده کلمنته را در محافل ورزشی شنیده اید و از تمام جزئیات آن آگاهید اما وجه تشابه آن با شهردار وشورای شهر چیست؟ حتما برایتان جالب خواهد بود ، چرا که بد نیست بدانید که شهردار عزیزمان نیز همانند کلمنته که شرط آمدن به ایران 10 روز قبل از هر بازی را سابقاً بیان نموده  و مثل اینکه اعضای محترم شورا نیز در خفا آن را پذیرفته اند هم اکنون ایشان در رامسر ساکن نبوده و یقیناً این شهر کوچک توریستی البته نسبتاً زیبا را لایق سکونت اهل و عیال خویش نمی بینند و اگر خدای ناکرده در روز تعطیل حادثه ای در شهر رخ دهد که نیاز مبرم به حضور و نظارت ایشان باشد، این بزرگوار تلفنی همه کارها را به انجام خواهد رساند( خدا پدر گراهام بل رابیامرزد) شهردار ساعات و روزهای اداری خیلی جالب است نه؟

اما جالب تر عملکرد شورای شهر در قریب به 10 ماه از آغاز به کار است، آنها نیز با گفتارهای ضدو نقیص و استتار در پشت درهای بسته همچون کلمنته که سعی در سرگردانی اهالی ورزش داشت سعی در فرار نمودن از پاسخگویی به مردم هستند.

ایکاش مقام معظم رهبری هرسال را سال پاسخگویی به مردم اعلام می نمودند تا بعضی در راستای فرمایش آقا حداقل کمی به خود بیایند، آنوقت عکس العمل این مجموعه دیدنی تر نیز می شد.

به هر حیث نگارنده در مقاله پیشین خود با عنوان« آیا تشتت و ناهماهنگی در شورای شهر رامسر بیداد می کند» نیز متذکر این احوال شده بود که در آن برهه از زمان خیلی ها از جمله خود همین اعضای محترم و متعلقانشان بر وی خرده گرفته و وی را ملامت و تخطئه نمودند. اما همه چیز را واگذار به مردم می نمائیم چرا که یقیناً بهترین داوران آنهایند.

حال به شباهتهای کلمنته و شهردار و این مجموعه پر رمز و راز پی بردید. البته بدلیل رعایت برخی مسائل از بیان سایر شباهت معذوریم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد