رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یک رامسری از آلمان

 

 

یک رامسری از آلمان

 

من یک رامسری هستم که در آلمان زندگی می کنم . قبلا هم برایتان نظری فرستاده بودم در رابطه با آبادانی شهر رامسر . من از تمام مسئولان  خواهش میکنم ، دوباره این شهر زیبا را با گل و گیاهان سبز پر کنند . اون باغ زیبای جلوی هتل تبدیل به یک خرابه شده است . کجا رفت آن گلهای زیبا که دردنیا کم نظیر بود . کجا رفت اون گل یخ خوش بو که من نظیرش را در اروپا هنوز ندیده ام . بخدا آبادانی این نیست که فقط ساختمان بسازید . یا هتل هفت ستاره بپا کنید . طبیعت زیبا را دریابید .وقتی هتل بسازید ولی دور آن از سبزی و طبیعت خبری نباشد .چه فایده ؟ تو را بخدا کمی محیط زیست خود را دریابید واز این ویرانی نجاتش دهید . متشکرم   به امید  دیدن رامسر پر از گل. 

گلنبات از آلمان

 اخبار رامسر:

با سلام و تشکر از گلنبات عزیز که همیشه به اخبار رامسر و آینده این شهرستان زیبا اهمیت می دهند.شنیده ها حاکی از آن است که جمعی از جوانان رامسری با حمایت و هدایت بزرگان فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی شهرستان،در حال برنامه ریزی و اجرای طرحهای توسعه و پیشرفت همه جانبه رامسر هستند و ما هم امیدواریم رامسر بزودی به جایگاه واقعی خود نه تنها در داخل کشور بلکه در جهان برسد. زیرا رامسر در جهان، خیلی مشهور تر از دیگر نقاط ایران است.

از شما هم متشکریم و هم منتظر دریافت مطالب بیشتر هستیم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
موسیقی مازنی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:47

http://mazandnume.com/rdlinks.asp?ID=719

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد