رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نیکنام : همه پیروز شدیم

 

ابوالفتح نیکنام:

 

همه ما پیروز میدان هستیم

 

اخبار رامسر: به گزارش خبرنگاران جوان رامسر، ابوالفتح نیکنام که با اعلام نهایی نتایج شمارش آراء از حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن از بیشترین آرای ماخوذه برخوردار گردید در نخستین اعلام نظر خود پس از اعلام خبر فوق گفت: به همه مسئولان دلسوز و زحمت کش،مردم شریف و غیور رامسر و تنکابن،نامزدان انتخابات این دوره و همه کسانی که در برگزاری پرشور و غرور آفرین انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن به هر نحوی از انحاء، نقش آفرینی کردند،خسته نباشید و خداقوت می گویم و با تمام وجودم اعلام می کنم که :

همه ما برنده میدان هستیم، نه فقط فردی که بیشترین آراء را به خود اختصاص داده است.

نیکنام افزود: یکی از آرزوهای دیرینه ام امروز برآورده شده است که مایلم آن را بطور واضح بیان کنم چون برخی ممکن است گمان کنند ورود به مجلس را می گویم که در توضیح باید عرض کنم که این آرزوی دیرینه ام نبوده چون همه می دانند که قبلا نیز بعنوان نماینده مردم وارد مجلس شده ام.

نیکنام در پاسخ به این پرسش که پس آرزوی دیرینه شما چه بوده  گفت: آرزوی دیرینه ام این بود که یک بار دیگر با تجارب پرباری که از دوره گذشته در مجلس بدست آوردم مورد اعتماد و باور مردم قرار گیرم و برای خدمتگزاری عهده دار نمایندگی مردم دوست داشتنی رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی گردم. 

وی گفت: یکی از دوستان بسیار نزدیکم از ابتدای فعالیتهای انتخاباتی ام، طرحها و برنامه های مختلفی را به من پیشنهاد کرد که در پاسخ به او گفتم : دوست عزیز از بین همه این طرحها ،آنهایی که اخلاق انتخاباتی مرا بیشتر تضمین کنند انتخاب کن و او نیز چنین کرد و جالب است بگویم که ایشان امروز صبح بجای اینکه موفقیت مرا در کسب بیشترین آراء بدست آمده از مردم،تبریک بگوید گفت:

آقای خوش اخلاق، تبریکم را پذیرا باش. 

و این پیام برایم بسیار ارزشمند بود زیرا دوستی که راجع به ایشان صحبت می کنم یکی از خوش اخلاق ترین افراد منطقه است و همه دوستان و آشنایان در این مورد با من هم عقیده اند.

نیکنام با اشاره به فرا رسیدن سال نو و تحولات سنتی مربوط به آن خاطر نشان کرد: نوروز و ورود به سال نو نزد ایرانیان دارای جایگاه ویژه ای است و مردم در ایام تعطیلات نوروزی، گردهمایی های سنتی خواهند داشت.من بعنوان کسی که پذیرای عنوان خدمتگزاری به مردم شده است از مردم عزیزم می خواهم با قدر شناسی از این ایام میمون و مبارک، با همدیگر به بحثهای هر چه تخصصی تر بپردازند تا راههای توسعه شهرستانهای رامسر و تنکابن را از زبان یکدیگر بیشتر بشنوند و برای رفع موانع آن چاره اندیشی کنند.من نیز پذیرای طرحهای پیشنهادی همه دلسوزان هستم و لازم می دانم همینجا نکته ای را یادآوری کنم که پرداختن به اینگونه مسائل،سن و سال و تحصیلات نمی شناسد،هر کسی که دلش برای منطقه می تپد، باید وارد این عرصه شود.

نیکنام در پایان از همه مردم و مسئولان رامسر و تنکابن،بخاطر تلاشهایی که برای برگزاری مطلوب انتخابات مجلس هشتم در منطقه صورت داده اند تشکر کرد و خطاب به همه مردم این حوزه انتخابیه گفت: من نماینده همه مردم منطقه هستم و کسانی که احیانا فکر کنند توجه نیکنام به هوادارانش بیشتر است،سخت در اشتباه هستند و این موضوع در طول چهار سال فعالیتم در منطقه و مجلس،اثبات خواهد شد.(انشاءالله) 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد