رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ناله رامسری:

 

ابوالفتح نیکنام را می توان بحق مرد علم و عمل نامید

 

فرشید کریمی از فعالان فرهنگی و اجتماعی با بیان مطلب فوق گفت:

ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون انتخابات متعددی را تجربه نموده است. آنان برای انتخاب افراد اصلح جهت ورود به مجلس خبرگان رهبری،مجلس شورای اسلامی ،ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بارها به پای صندوقهای رای رفتند و افراد مورد نظر خود را انتخاب کردند و اینبار نیز می روند تا انتخابات دیگری را تجربه کنند .باید منتظر بمانیم و ببینیم در این دوره چه اتفاقی خواهد افتاد.

فرشید کریمی که در عرصه شعر و ادبیات به ناله رامسری شهرت دارد افزود:

در بین شهرهای ایران رامسر از شهرت جهانی برخوردار است و همین موضوع موجب سنگینی بار مسئولیت مردم این سامان شده است که مردم این دیار می بایست تلاش ویژه ای را در عرصه های مختلف از خود نشان دهند که یکی از مهمترین آنها انتخابات مجلس هشتم است.

ناله رامسری گفت : بخاطر روابط نزدیکی که با مردم رامسر و تنکابن دارم در باره نتیجه انتخابات آتی خوشبین هستم و اتفاق نظری که بین مردم این دو شهرستان ایجاد شده بسیار ملموس است و این موضوع در خور تحسین است.

فرشید کریمی در پاسخ به این پرسش که از کدامیک از نامزدهای انتخاباتی حمایت می کنید گفت: فقط نام نیک است که می ماند و آقای ابوالفتح نیکنام در خاطره مردم نام نیک را بر جا گذاشته است و به همین دلیل وظیفه خود می دانم که از ایشان حمایت کنم البته سایر کاندیداها نیز دارای خصوصیات مثبت و ویژه هستند و برخی از آنان نیز از دوستان من می باشند اما با بررسی هایی که بر روی سوابق،شایستگی ها، کارآمدیهای او و مهمتر از همه برنامه های اعلام شده از طرف ایشان انجام داده ایم به آقای نیکنام رسیده ایم . 

ناله رامسری مشارکت مردم در انتخابات مجلس هشتم را با اهمیت توصیف کرد و در این باره گفت: شرکت مردم در انتخابات معرف رشد فرهنگی و اجتماعی آنان است و مهمتر از شرکت در انتخابات دادن رای به فرد یا افراد اصلح است زیرا فلسفه انتخابات حضور مردم برای انتخاب افراد شایسته و کاردان است تا با حضور و فعالیت آنان در مجلس شورای اسلامی شاهد ایرانی آباد و ایرانیانی با نشاط باشیم.

فرشید کریمی در باره کاندیدای مورد علاقه خود گفت:شهرستانهای رامسر و تنکابن به خاطر موقعیت فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی ویژه ای که در پهنه خاک کشورمان دارند باید نماینده ای را در مجلس داشته باشند که در پایان چهار سال دوره نمایندگی بیشترین خروجی های مثبت را به مردم خود نشان دهد و آقای نیکنام برای این موضوع مناسبترین شرایط را دارا هستند و خلاصه بگویم: نیکنام را می توان بحق مرد علم و عمل نامید.

فرشید کریمی از همه مردم خواست با علاقه و شور حال به پای صندوقهای رای بیایند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند و از این طریق در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی با توجه به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از مردم خوب،فهیم و فعال شهرستانهای رامسر و تنکابن انتظار می رود با نزدیک شدن  به زمان برگزاری انتخابات مقدار بیشتری از وقت خود را صرف این رویداد مهم کشور نموده و با حضور گرم خود در ستاد های انتخاباتی نامزدهای مورد علاقه خود توانمندیهای بالقوه و بالفعل خود را در عرصه دمکراسی به رخ جهانیان بکشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد