رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

عرض تسلیت بمناسبت...

 

بنام خدا

رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت حضرت امام حسن(ع) و همچنین شهادت حضرت امام رضا(ع) بر همگان تسلیت باد

اخبار رامسر

نظرات 3 + ارسال نظر
حوزه انتخابی شهرستان را مسر و تنکاب شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:55

*****حوزه انتخابی شهرستان را مسر و تنکابن

-اسماعیل بی آزار

-جهانبخش پورآهنگریان

-صدیقه پورعینی

-مهدی حلاجیان

-سید باقر حسینی ثابت

-جلال الدین حیدری

-جعفر قلی راهب

-عدالت رجبی قوزلو

-محمدرسول سام خانیانی

-اسماعیل سروش

-مرتضی شکوهی

-کیوان عا شوریان مقدم

-فرزاد عباس نژاد

-بهروز ماچیانی
-علی مددی

-بهرام مرادی

-ابوالفتح نیکنام

رامسر برای توسعه 108 میلیارد تومان ا شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:14

استاندار مازندران:

رامسر برای توسعه 108 میلیارد تومان اعتبار گرفت

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: برای توسعه شهرستان رامسر طی 2 سال آینده 108 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابوطالب شفقت امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران که با محوریت شهرستان رامسر و سوادکوه برگزار شد افزود: برای توسعه امور زیربنایی رامسر، 32 میلیارد تومان، امور تولیدی 48 میلیارد تومان و برای امور اجتماعی و فرهنگی 28 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
وی از تصویب سند استانی سوادکوه و رامسر خبر داد و اظهار داشت: برای این 2 شهرستان در فصل‌های حمل و نقل جاده‌ای، مسکن، عمران شهری و روستایی، انرژی، منابع آب، کشاورزی و منابع طبیعی، تربیت‌بدنی، رفاه و تأمین اجتماعی، آموزش، بهداشت و سلامت اعتبار در نظر گرفته شده است.
شفقت افزود: برای ساخت پروژه‌های مصوب توسعه این 2 شهرستان 62 میلیارد تومان از اعتبارات ملی استفاده می‌شود.
استاندار مازندران تصریح کرد: از 250 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای توسعه شهرستان سوادکوه، 15 میلیارد تومان جهت گسترش و ساخت امور اجتماعی و فرهنگی، 184 میلیارد آن برای امور تولیدی و 49 میلیارد تومان جهت ساخت امور زیربنایی شهرستان تخصیص صادر می‌شود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان تنکابن شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:11

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان تنکابن و رامسر:

جبهه متحد اصولگرایان کاندیدای شایسته به مردم معرفی می‌کنند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان تنکابن و رامسر با اشاره به اتمام کار جبهه متحد اصولگرایان در معرفی نامزدان انتخاباتی گفت: جبهه متحد اصولگرایان کاندیدای شایسته به مردم معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حسین کاظمی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: جبهه متحداصولگرایان در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر پس از مدت‌ها بحث، تبادل‌نظر و جلسات متعدد و بررسی سوابق و پرونده کاری کاندیداها، فرد مورد نظر را با حداکثر آراء معرفی کرد.
وی اظهار داشت: این جلسات از 3 ماه گذشته پس از دیدار مکرر با گروه‌های مختلف سیاسی، شخصیت‌ها و افراد صاحب‌نظر در دو شهرستان آغاز شده است.
کاظمی تصریح کرد: در جبهه متحد اصولگرایان تنکابن و رامسر ، جبهه پیروان خط امام و رهبری، رایحه خوش خدمت و ایثارگران تحول خواه عضویت دارند.
وی در خصوص انتخاب نماینده شایسته از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم با انتخاب نمایندگانی شجاع، مؤمن، صریح در بیان ارزشها و اصول انقلاب، کاردان و دلسوز مردم، مجلسی فعال‌تر و پرتلاش‌تر در جهت تأمین منافع نظام و کشور تشکیل دهند.
سخنگوی جبهه در خصوص فعالیت دشمن در تفرقه بین گروه‌های سیاسی در ایام انتخابات مجلس هشتم افزود: همه گروههای سیاسی با افکار مختلف باید دست در دست یکدیگر بدهند و نگذارند انتخابات ما که سالها با عزت و سلامت برگزار شده ملعبه دست بیگانگان قرار گیرد.
دبیر جبهه متحد اصولگرایان تنکابن و رامسر به بیان عملکرد دولت نهم پرداخت و اظهار داشت: همه ما به عنوان یک سرباز این نظام وظیفه داریم مسیری را که رهبری معین می‌کنند حرکت کنیم و حال اینکه خود مقام معظم رهبری از این دولت به عنوان دولت مکتبی، حزب‌اللهی و اصولگرا نام می‌برند، باید خدمات این دولت را برای مردم بازگو کرد.
کاظمی بیان کرد: گزینش کاندیداهای شایسته و مقبول مردم در جبهه متحد اصولگرایان با ساز و کار مؤثر و مردم‌سالاری عینی با موفقیت و تفاهم و همدلی از بین نیروهای متعهد، کارآمد، ‌متخصص، با‌تجربه، متدین و دردشناس صورت گرفت.
وی تأکید کرد: انتخابات بدون حضور چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، صحنه‌ای بدون رقابت و طبعاً سرد و بی‌روح خواهد بود و این جبهه از تحرک قانونی همه جریانهای سیاسی که با تنوع رویکردهای و سلایق در سلسله گزینش مردم قرار می‌دهند استقبال و قدردانی می‌کند و آنچه را که مردم می بینند انتخاب شایسته خواهد بود.
کاظمی ادامه داد: رقابت قانونی بدون تخریب و اخلاق‌مدار است و انتخابات را به ملت واگذار کنیم تا خود مردم اصلح را انتخاب کنند.
وی گفت: نمایندگان و کاندیدای اصولگرایان و کاندیدای این جبهه در شهرستان باید هوشیارانه، قاطعانه، با اعتماد به نفس ملی از حقوق مردم در برابر بیگانگان و دشمنان دفاع کنند و از سطله‌پذیری بیزار باشد و حفظ استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و پیشرفت همه جانبه آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: هدف همه ما مجلسی قوی با پشتوانه مردمی است چرا که مجلس می‌تواند عزت اسلامی و عزت ملی را به نمایش گذارد و منافع ملی را تأمین کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد